Spring naar bijdragen

Comedy Central wil tekenfilmserie over Jezus


Aanbevolen berichten

[preview]Tv-zender Comedy Central is bezig een tekenfilmserie over Jezus Christus te ontwikkelen. Een pilot voor de serie, die 'JC' gaat heten, moet nog gemaakt worden, maakte de zender donderdag bekend. [/preview]

De serie toont Jezus als een 'gewone jongen', die naar New York verhuist om 'de enorme schaduw van zijn vader te ontvluchten'.

Zijn vader wordt afgebeeld als een apathische man, die liever computerspelletjes speelt dan zijn zoon hoort praten over zijn nieuwe leven.

Mohammed

Comedy Central zorgde vorige maand voor commotie nadat de tv-zender een aflevering van 'South Park' had gecensureerd. De makers en de tv-zender werden bedreigd vanuit radicaal islamitische hoek. In de bewuste aflevering verscheen de profeet Mohammed met een zwart kader om zich heen. Hierop was het woord 'gecensureerd' te lezen.

Bron: kerknieuws

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op vrijdag 07 mei 2010 07:20:53 schreef annzie het volgende:

Dat kan nooit veel worden, gezien het niveau van CC. Niet dat ik die series niet leuk vind, maar ik denk dat een serie over Jezus dicht tegen godslastering aan zal gaan zitten.

Daar kun je helaas wel op rekenen.

Ze zouden dit (NIET!!) over Mohammed moeten doen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd, als het de kant van SP opgaat kan het een intelligente en prikkelende show worden, als het meer Family Guy word is het slechts blasfemisch. Typisch trouwens dat men met dit nieuws komt, kort nadat men censuur heeft gepleegd vanwege Mohammed in een berenpak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid