Spring naar bijdragen

Toby Mac start kledinglijn voor vrouwen


Aanbevolen berichten

[preview]Sommige mannen geven hun vrouw bloemen of een kaartje, maar als je echt indruk wil maken op je geliefde dan geef je haar een eigen kledinglijn.[/preview]

En dat is precies wat de christelijke artiest Toby Mac heeft gedaan. Toen hij op een dag zijn vrouw bezig zag met hun kinderen kwam de naam The Bomb Mom in hem op. Een paar dagen later bedacht hij dat dat een perfecte naam zou zijn voor een kledinglijn.

"Het is een feit dat ik veel minder hard werk dan vrouwen met kinderen", vertelt Mac in een interview. "Laatst moest ik een dag oppassen op mijn kinderen, maar al na een paar uur was ik helemaal kapot. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een manier om al die moeders te eren."

Wil je de kleding van The Bomb Mom zien, kijk dan op www.thebombmom.com.

Bron: Xnoizz

Foto: cmcentral (Flickr)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op donderdag 06 mei 2010 07:41:11 schreef Joost het volgende:

[...]Ik vond het zelf een beetje vreemd, maar ach knipoog_dicht.gif

Ik vind het wel grappig: Hij ziet z'n vrouw en denkt: "Hmm, daar kan ik wel een eigen kledinglijn voor maken" puh2.gif

Nu ik erovernadenk is het ook wel weer vreemd ja mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid