Spring naar bijdragen

Gemoedelijk veelkleurig evenement op prachtlocatie


Aanbevolen berichten

[preview]Sinds Flevo jaarijks in Busloo neerstrijkt ben ik ermee in aanraking gekomen. Voorheen had ik er wel eens over gehoord, maar was het meer een ver van mijn bed show.[/preview] Sinds die tijd geeft mijn vrouw, die voor onze relatie meerdere malen te gast was op het festival, ook steevast elk jaar aan wel erg graag naar Flevo te willen. Toen vorige week Michiel vroeg of er nog een vrijwilliger was die wat foto’s zou willen maken op het festival melde ik me dan ook al vrij snel aan.

Wat ik kon verwachten wist ik niet zo goed behalve dan dat het een festival zou zijn zonder alcohol. Eenmaal aangekomen op vrijdagavond bleek er al gelijk een vrij goede band te spelen, de Handsome Poets, later bleek het ook gelijk de enige band te zijn waarvan ik wel eens wat had gehoord. Dat was overigens geen probleem want ook de rest van de muziek was breed en voor een ieder wel goed te pruimen. Sterker nog ik zal de komende tijd nog eens kijken of ik via een webwinkel wat cd’s kan bestellen van aanwezige bandjes.

Busloo kende ik al van vroeger als recreatieplas en ook als festivalterrein blijkt het zeer geschikt te zijn, zo aan de waterkant deed het soms welhaast idealistisch aan. Alles was ruim opgezet zodat de bezoekers in alle rust ergens konden zitten om tot rust te komen of om in gesprek te gaan met elkaar. Ook waren er vele kraampjes met allerlei goede doelen of andere christelijke organisaties waar je de nodige informatie kon krijgen. Meerdere podia brachten meerdere muziekgenres met zich mee, er was theater, en in enkele tenten waren er ook sprekers aan het woord die hun visie op Christus en daarmee aanverwante zaken gaven. Over het algemeen was het publiek zo tegen de 20, maar er was ook plaats voor gezinnen met jonge kinderen. Een erg gevarieerd publiek dus wat gemoedelijk met elkaar genoot van het festival.

De fotorapportage geeft een kleine sfeerimpressie van het festival. Helaas staan ze in omgekeerde volgorde van tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op maandag 22 augustus 2011 10:32:27 schreef Ebbeloe het volgende:

Volgens mij begin ik erg kippig te worden.. (Of ik heb iets gemist)

Maar als ik op de naam van de auteur klik.. Dan kom ik op link deze pagina terecht..

silence_* en Thorgrem dezelfde persoon? verbaasd.gif

Die bug heb ik zelf ook al een paar keer gezien. smile.gif Nee, ik ben Thorgrem, en dat is mijn enige account hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid