Spring naar bijdragen

Met goed fatsoen


Aanbevolen berichten

Met goed fatsoen:

• Spreek altijd beleefd.

• Kleed je kuis.

• Bescherm je familie.

• Wees onberispelijk.

• En… bezwijk niet voor verleiding.

Amerika, 1849. De twintigjarige Rachel van Buren heeft etiquette hoog in het vaandel, en haar leefregels neemt ze vanzelfsprekend mee naar haar nieuwe woonplaats San Francisco. Maar wanneer haar vader tijdens de overtocht overlijdt, is ze plotseling verantwoordelijk voor haar broertje en zusje, en moeten ze samen zien te overleven in de grote stad.

In plaats van het beloofde eldorado treffen ze een modderpoel vol smerige goktenten waar ruige mijnwerkers de dienst uitmaken… en waar fortuin het wint van fatsoen. Nog voordat Rachel kan denken aan een terugkeer naar huis, heeft de avontuurlijke stad haar broertje en zusje al in de greep. Ook zijzelf ontkomt niet aan de verleiding wanneer barman Johnnie haar hart sneller doet kloppen. Maar ze geeft niet toe. Voor geen goud. Toch?

Mijn persoonlijke mening: ik vind het een grappig verhaal, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik het eerste boek dat geschreven is door Deeanne Gist, leuker vond.

Genre: Historische fictie

verschenen oktober 2009

ISBN: 9789029719575

Prijs: 19.95

Uitgeverij: Voorhoeve

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid