Spring naar bijdragen

Michael W. Smith komt met nieuw album


Aanbevolen berichten

Michael W. Smith brengt op 22 november 2011 zijn 23ste album met de titel 'Glory' uit. Het betreft een instrumentaal album, de opvolger van zijn eerste instrumentale album 'Freedom' uit 2000. De opnames voor het album 'Glory' hebben plaatsgevonden in de prestigieuze AIR Studios in Londen.

Speciaal voor deze gelegenheid werd Michael W. Smith begeleid door een 65 leden tellend orkest. De regie van het opnameproces was in handen van David Hamilton, een goede vriend van de gospelzanger. 

Michael W. Smith licht toe: "Ik heb al vaak gezegd dat 'Freedom' mijn favoriete album is, dus ik ben ontzettend enthousiast over het uitbrengen van een tweede instrumentaal album. Ik denk dat de mensen die van 'Freedom' hebben genoten ook dit album zullen waarderen. Door de unieke muzikale wendingen in dit project verwacht ik eigenlijk ook dat een geheel nieuw publiek zal worden aangesproken."

Bron: Oneway

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
:|

Als ik ook bij topics over artiesten die ik niks vind zou gaan klagen hoe slecht ik die muziek wel niet vind, zou het forum overbelast raken. Gelukkig voor jullie volg ik jullie lichtend voorbeeld niet.

Het zorgt wel ervoor dat het forum daarvoor gebruikt wordt, waar het voor bedoelt is. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Was ik net weer fan aan het worden van Michael z'n zang, brengt ie een instrumentale cd uit..... :( Ik blijft nog steeds bij New Halleluja en Wonder en dat soort albums. En natuurlijk Change Your World (heerlijk jaren 90 soundje) :P

schijnbaar wil hij niet dat je fan van hem wordt :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid