Spring naar bijdragen

Een komen en een gaan


Aanbevolen berichten

Beste Credibler,

In navolging van Thorgrem is Annzie tot de conclusie gekomen dat Credible en redactiewerk niet meer passen in haar dagelijkse ritme. Helaas moeten we dus afscheid nemen van Annzie.

Daar staat tegenover dat Joon zich aangemeld heeft als nieuw redactielid. Zij kan vanaf vandaag een bijdrage leveren aan het onderhoud van de frontpage.

Annzie bedankt en Joon veel succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag gedaan jongens, ik vind het jammer dat ik niet zoveel aandacht aan de frontpage heb kunnen besteden als gehoopt de laatste tijd. Ik snap echt niet hoe mensen het doen om met een baan van 40 uur het huis schoon te houden en hobby's te hebben en vrienden te zien. En dan heb je er ook nog heel veel die daarnaast ook nog kinderen opvoeden :P R.E.S.P.E.C.T. voor jullie :)

Veel succes Joon met je nieuwe taak :) Hopelijk heb je drupal sneller door dan ik :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid