Spring naar bijdragen

Muziek gezocht


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.

Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek.

Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk.

Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal.

Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sufjan Stevens, Illinoise

Heerlijke achtergrondmuziek, folk, hier en daar christelijke verwijzingen.

Wij draaiden bij tekenen altijd Sigur Rös en Radiohead. Ik kan dan vooral Ageatis Birjun en Takk aanraden (het nummer dat CN linkt is ook van Takk). En van Radiohead OK Computer en Kid A.

Als je relakste muziek leuk vind kan ik Fleet of foxes ook aanraden (ik heb de plaat zelf niet):

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.

Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek.

Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk.

Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal.

Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen.

Je beantwoord je eigen vraag in een ander topic. :E

Weet nu wat het is, dus speciaal voor archillion:

[Kinderen voor Kinderen liedje] :#

(zat hiermee in mijn hoofd tijdens mijn herexamens, mijn zus verklaarde me zot)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.

Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek.

Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk.

Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal.

Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen.

Je beantwoord je eigen vraag in een ander topic. :E

Weet nu wat het is, dus speciaal voor archillion:

[Kinderen voor Kinderen liedje] :#

(zat hiermee in mijn hoofd tijdens mijn herexamens, mijn zus verklaarde me zot)

Njah, toen ik zei: ik zoek vrolijke muziek, toen dacht ik idd aan dat lied. Vandaar dat er achter kwam: niet te vrolijk. Omdat ik op dit moment die (té) vrolijke muziek niet kan aanhoren:)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.

Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek.

Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk.

Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal.

Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen.

POD, Pillar, Skillet, RED, etc? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou het even in bewaring, maar voor kerst is het echt nog te vroeg! :P

plus, ik ben dit jaar niet te vinden voor kerst ;)

Dat je niet te vinden bent voor kerst hoeft nog niet te zeggen dat je geen kerstliedjes gaat luisteren;) Being alone with christmas doesn't have to be a bad thing;) Maargoed, ik zal wat andere suggesties doen:

Beetje wat je zoekt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou het even in bewaring, maar voor kerst is het echt nog te vroeg! :P

plus, ik ben dit jaar niet te vinden voor kerst ;)

Dat je niet te vinden bent voor kerst hoeft nog niet te zeggen dat je geen kerstliedjes gaat luisteren;) Being alone with christmas doesn't have to be a bad thing;) Maargoed, ik zal wat andere suggesties doen:

Beetje wat je zoekt?

Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam :P) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)

Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam :P) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)

Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek :)

Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless".

En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam :P) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)

Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek :)

Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless".

En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden...

Aah ok, verklaart veel, ik zocht op de engelse wikipagina, maar vond niet direct iets :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam :P) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)

Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek :)

Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless".

En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden...

Aah ok, verklaart veel, ik zocht op de engelse wikipagina, maar vond niet direct iets :)

En het zijn ook nog eens allemaal mannen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid