Spring naar bijdragen

N.E.R.D.[2]


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vrrrrraagje:

Via gmail krijg ik van een andere verzamel-email-adres mails binnen.

mensen sturen dus hun email naar adres A en dat komt bij mij binnen op adres B-gmail.

daar blijven sommige mails hangen in de spamfolder en word de rest vervolgens doorgezonden naar het emailprogramma van windowsmail op mijn laptop.

Hoe kan het dat sommige mails blijven hangen in de spam-folder en belangrijker nog, hoe zorg ik dat ALLE mail die via adres A binnenkomt ook binnenkomt in de windowsmail?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een handige agenda en taakplanner die zowel onder Windows als Android op een GSM draait (en onder Ubuntu zou ook mooi meegenomen zijn) en die vervolgens ook onderling synchroniseren.

Het probleem is dat er best een hoop bestaan die dat doen en ik niet weet welke nou erg handig is. Heeft iemand een tip? Liefst eentje die prettig werkt met handige functies er in enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben op zoek naar een handige agenda en taakplanner die zowel onder Windows als Android op een GSM draait (en onder Ubuntu zou ook mooi meegenomen zijn) en die vervolgens ook onderling synchroniseren.

Het probleem is dat er best een hoop bestaan die dat doen en ik niet weet welke nou erg handig is. Heeft iemand een tip? Liefst eentje die prettig werkt met handige functies er in enzo.

Waarom gebruik je niet gewoon Google op je androidtoestel? Die biedt die functionaliteit standaard en werkt ook vanuit een webbrowser.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

heb handmatig een virusscan gedaan via mircosoft security nog wat en hij vond 10 ernstige actieve bedreigingen, hij heeft ze verwijdert maar bij de laatste kreeg ik de volgende melding:

Security Essentials heeft de volgende fout gevonden: Foutcode 0x800700df. De bestandsgrootte heeft de toegestane limiet overschreden en kan niet worden opgeslagen.

Categorie: Hulpprogramma

Beschrijving: Dit programma wordt gebruikt voor het maken van virussen, wormen of andere schadelijke software.

Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.

iemand een idee wat ik nu moet doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Mijn zoontje is jarig en ik heb zo'n ding voor 'm gekocht, maar dat moet je aansluiten op de computer en er zit geen cdspeler in en m'n vader kan ik niet bereiken want m'n telefoon is ook naar de knoppen. Nou ja, hier kan ook niemand er wat mee, maar ik kan mooi mn ergernis kwijt. Waardeloze rotcadeaus van tegenwoordig. Hebben ze nou niks wat een onnozele sukkel als ik ook kan begrijpen zonder eerst 10 uur een gebruiksaanwijzing door te moeten lezen? Grrrrrrmmmbl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik zit grappige inline comments te bekijken. Sommige zijn echt hilarisch :#_O-

// 
// Dear maintainer:
// 
// Once you are done trying to 'optimize' this routine,
// and have realized what a terrible mistake that was,
// please increment the following counter as a warning
// to the next guy:
// 
// total_hours_wasted_here = 42
// 

//When I wrote this, only God and I understood what I was doing
//Now, God only knows

// I dedicate all this code, all my work, to my wife, Darlene, who will 
// have to support me and our three children and the dog once it gets 
// released into the public.

/*
* You may think you know what the following code does.
* But you dont. Trust me.
* Fiddle with it, and youll spend many a sleepless
* night cursing the moment you thought youd be clever
* enough to "optimize" the code below.
* Now close this file and go play with something else.
*/ 

#Christmas tree initializer  
   toConnect = []  
   toRead =   [  ]  
   toWrite = [    ]   
   primes = [      ]  
   responses = {}  
   remaining = {}

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Hier maar verder :#

Systeembeheer, vSphere, vCenter, ESX, vWorkspace, Office 365, Lync, binnenkort ook Sharepoint. Ik kan Powershell. That's it :D

SharePoint :X bezint eer ge begint _O-

Maarre, PowerShell, dan ben je al op de helft :#

Heb jij Office 2013, met Lync 2013, Exchange Online en Sharepoint 2013 gezien ;) Dat de HU een niet werkend Sharepoint heeft zegt meer over de HU dan over Sharepoint 2013

Ja, ja, ja, en nee :# SharePoint 2013 wel gezien, niet mee gewerkt.

En de HU zit nog op 2010. Maar los van de inrichting en het gebruik; ik vind het gewoon ruk in gebruik. Ik heb wel eens een Powershell script geschreven welke een oracle database uitleest, AD groepen van maakt en documentlibraries in SharePoint aanmaakt.

Om meerdere AD groepen aan de 'target audience' (zoals dat heette, geloof ik) toe te voegen moest de syntax zo zijn: ';;;;;' (H) En dan nog niet te spreken over het missen van een directe koppeling met AD, het gebruik van je sAMAccountName als account identifier (H)

Nee, geen favoriet product :# Maar ik beheer het dan ook niet. Dat scheelt :#:P:+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oké , ik ga mijn (Android) GSM toch maar eens rooten. Ik ben overgehaald doordat ik ontdekte dat er leuke mogelijkheden zijn om veel Linux Terminal commands weer te laten werken! Door spul weer terug te plaatsen dat Google er uit gesloopt heeft.

Nu bijvoorbeeld werkt iets als 'cal -3' niet omdat de achterliggende code er niet meer is. Om maar niet te spreken van super user commands die niet werken omdat het hele superuser ding gesaboteerd is. Leuk bijeffect is dat ik dan meteen met dingen kan spelen waarom mensen eigenlijk in de eerste plaats Adroid rooten. :#

(Al blijf ik van Roms waarmee je teveel aan het OS sleutelt voorlopig even af, dat klinkt me iets te gevaarlijk. Ik wil niet mij telefoon onbruikbaar maken...)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid