Spring naar bijdragen

WJD website gelanceerd


Aanbevolen berichten

De officiële website voor de Wereldjongerendagen van 2013 in het Braziliaanse Rio de Janeiro is gelanceerd. De site www.rio2013.com is voorlopig slechts in het Portugees beschikbaar, maar de informatie zal de komende maanden in meer talen beschikbaar zijn. De site verstrekt nuttige informatie om zich voor te bereiden op het evenement en wil jongeren ook op de hoogte houden van de voorbereidingen.

Een opvallende nieuwigheid is een rubriek om de rondreis van het kruis en de icoon van de Wereldjongerendagen via Iphone te volgen. Het kruis en de icoon kwamen op 18 september aan in Brazilië en begonnen daarna aan een rondreis langs de Braziliaanse bisdommen en Zuid-Amerika om jongeren enthousiast te maken voor Rio 2013.

Bron: Kerknet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opzich wel, het lijkt me ook best leuk. maar op zo'n verre locatie zou ik het willen combineren met een reis door het land of continent en als ik tegen die tijd zo'n reis wil ondernemen wil ik liever eerst naar Azië; Vietnam, China of Japan bijvoorbeeld. Die zie ik niet zo snel zoiets organiseren. (Ach, wie weet ooit eens in Z-Korea, of eventueel in de hele verre toekomst in China, maar dan zal ik wel naar de wereld bejaarden dag moeten vrees ik. :E)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid