Spring naar bijdragen

Er komen verkiezingen. Ga jij stemmen


Gaan jullie stemmen?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Gaan jullie stemmen?

    • Weet ik niet
      1
    • Nee
      5
    • Ja
      35


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd.

Ik kon me heel goed in hun punten vinden (ook zaken die niks met dieren te maken hebben).

Ik heb niet op de dierenpartij gestemd, maar ik vind het wel knap dat ze een stabiele factor zijn gebleven tussen al die grote verschuivingen tussen de andere partijen.

Ik denk dat de Partij voor de dieren net als de SGP en de christenunie nu een groep trouwe kiezers hebben waardoor ze altijd wel wat zetels zullen hebben. Ze hebben echt een plekje veroverd in de Nederlandse politiek en zijn dus geen 1dags vlieg zoals men riep toen de dierenpartij net nieuw de kamer binnenkwam.

Inderdaad knap van Marianne Thieme :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Weet iemand eigenlijk de opkomst in Den Haag en de opkomst daar van de vorige verkiezingen?

Ze hadden daar toch alle stembureau's in kerken weggehaald om zo een hogere opkomst te bewerkstelligen?

Ik dacht dat het was vanwege "mogelijke beinvloeding" op stemmers als het stembureau in een kerk was.

Ik weet niet hoe dat precies werkt, overigens. Het klonk nou ook niet echt alsof er een academische studie aan vooraf was gegaan.

opkomst was 68% in Den Haag. beetje laag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid