Spring naar bijdragen

Muziek algemeen


Aanbevolen berichten

warningM.pngAdmod note:
Onderwerpen samengevoegd. Topics bevatten onderwerpen waar niet veel over te zeggen is. Voor degelijke dingen was nog geen apart topic, daar is deze voor gemaakt.


Het muziek algemeen- topic is voor algemene vragen over muziek, waar geen apart topic voor nodig is. Ikbenben heeft daar enkele voorbeelden voor gegeven.

Hij begint met Donna Summer:
http://www.cbn.com/cbnnews/us/2012/May/ ... -from-God/

Ze was later tot geloof gekomen en wilde bepaalde liedjes niet meer zingen. Zijn er mensen hier in het forum die gospel werken van haar hebben?

Deze cd kon je ook kopen in de Evangelische boekwinkels:
Christmas Spirit (CD)
Summer, Donna
Link naar bericht
Deel via andere websites

Zanger is vooral bekend met Time of my life (dirty dancing). Hij zong later gospel muziek. Helaas is deze artiest met zijn muziek nergens te bekennen. Vind dat wel jammer! Zou ' m graag willen horen in gospel style?

Bekend nummer is I don't know much. Een cover.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn er ook mensen die de serie Radio Collection verzameld hebben? Ik heb alle delen behalve deel 1. De verzamel cd's bevatten veel mooie prachtige gospel muziek. Veel van deze nummers zou je zo op Sky Radio kunnen draaien omdat die erg prettig in het gehoor liggen. Meestal vind ik gospel muziek toch minder leuk dan seculiere muziek. Hoe zou dat kunnen? Maar de Radio Collection maakte dit goed. De muziek label was van Word. Helaas later overgenomen door GMI.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ik heb het niet. Ik ken de serie overigens ook niet. Ik luister, wat je zegt, vaak ook liever naar seculiere muziek, dat klinkt gewoon beter. Welke bekende nummers kun je in die serie zoal vinden?

Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit van Donna Summer en Bill Medley gehoord. Hebben we aan die laatste de bekende medley's te danken misschien?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid