Spring naar bijdragen

Aftellen naar EOJD


Aanbevolen berichten

Nog maar een aantal dagen en dan begint het EK. Dan nog één nachtje en het is 9 juni: jij en je vrienden komen naar Arnhem voor de 38e EO-Jongerendag! Wij zetten alle info nog even voor je op een rijtje.

Zorg dat je 13.30 uur in GelreDome bent! Anders mis je de spectaculaire openingsactie. Manuel Venderbos leidt je weer door deze bijzondere dag heen, die hij om 21.00 uur met je afsluit. Het buitenterrein kun je al vanaf 11.00 uur op! De deuren van het stadion gaan open op 13.00 uur.

Programma
De drie hoofdartiesten van dit jaar zijn Casting Crowns, LZ7 en Shonlock. Mike Mains & The Branches is te bewonderen op het buitenpodium. Samen gaan we er één groot feest van maken, tot eer van onze God die alles gemaakt heeft. Martin Brand zal spreken over het thema MADE FOR YOU. Daar kun je op deze pagina meer over lezen. Kees Kraayenoord leidt net als vorige jaren de aanbidding.

Pauze
In het extra lange pauzeprogramma kun je in het stadion op grote schermen de wedstrijd Nederland - Denemarken kijken. Dus trek thuis alvast je oranje shirt aan of koop het EO-Jongerendag t-shirt! Hou je niet van voetbal? Dan is er genoeg te beleven op het buitenterrein! Muzikale talenten kunnen bijvoorbeeld meedoen met een zangworkshop. Daarnaast kun je verschillende seminars volgen, speeddaten en staan tientallen organisaties op de infomarkt.

Downloaden en uitprinten!

Hier vind je een lijst met de belangrijkste info èn een plattegrond van het terrein van de EO-Jongerendag! Beter voorbereid kun je niet naar de EO-Jongerendag komen! Lees 'm daarom goed door van te voren!

Kun je niet printen? Geen zorgen! Op de dag zelf krijg je natuurlijk nog een programmaboekje en zorgen we ervoor dat je niet hoeft te verdwalen.

Download de plattegrond GelreDome (pdf)

Download de praktische info (pdf)

Link naar bericht
Deel via andere websites
het drukt de kosten als je zelf water mee kan nemen.

HEt drukt misschien jouw kosten, maar de organisatoren zien er grote inkomsten in :)

Ja dat geloof ik ook, maar als ik het zo lees mogen we geen glas meenemen vanwege onze veiligheid (begrijpelijk) maar plastic flessen moeten we thuislaten om hele andere redenen, terwijl dat in een en dezelfde adem wordt genoemd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog even wat huisregels van GelreDome:

Houd je toegangsbewijs in het stadion altijd bij de hand.

Het is niet toegestaan om te crowdsurfen in GelreDome.

Het is niet toegestaan om te roken in GelreDome.

Neem geen blikjes, (plastic) flessen of ander glaswerk mee

GelreDome in.

Het is niet toegestaan om film-, foto- en/of audioopnameapparatuur

mee te nemen in het stadion.

Bij al onze handelingen geldt het GelreDome huisreglement. Dit reglement is

gedeponeerd bij het de arrondissementsrechtbank te Arnhem

De cursief gemaakte huisregel wil alleen maar zeggen dat we moeten betalen als we dorst hebben en dat vind ik voor een christelijk evenement wel wat vreemd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De cursief gemaakte huisregel wil alleen maar zeggen dat we moeten betalen als we dorst hebben en dat vind ik voor een christelijk evenement wel wat vreemd.

De EO bepaalt de huisregels van dat stadion niet.

Overigens al zouden ze het wel bepalen, hoewel ik die regel een beetje vreemd vind, vind ik niet vreemd omdat ze een christelijk evenement zijn. Gezien de entree kosten maken ze er al verlies op. 5 euro reserveringskosten, that's it.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De huur van het stadion zal ook niet mals zijn. Dus op zich, als je dan een flesje drinken moet kopen kun je nog redelijk 'goedkoop' uit zijn. Redelijk, want een half litertje cola zal wel een lieve duit kosten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het meer dan logisch dat je eigen drank niet kunt meebrengen. Op grote festivals krijg je je drank ook niet mee naar het festivalterrein. Het verschil met de festivals is dat bij EOJD hun inkomprijs niks is. Ze moeten toch op een manier hun kosten dekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het meer dan logisch dat je eigen drank niet kunt meebrengen. Op grote festivals krijg je je drank ook niet mee naar het festivalterrein. Het verschil met de festivals is dat bij EOJD hun inkomprijs niks is. Ze moeten toch op een manier hun kosten dekken.

Mijn post wekt misschien de indruk dat ik daar een probleem van maak: integendeel, het is juist logisch dat ze daar winst mee proberen te maken: het is betalen naar vermogen. Vijf euro is zeer democratisch voor zo'n evenement. Diegene die het kunnen en willen betalen dragen bij d.m.v. hun consumpties en dergelijke.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het meer dan logisch dat je eigen drank niet kunt meebrengen. Op grote festivals krijg je je drank ook niet mee naar het festivalterrein. Het verschil met de festivals is dat bij EOJD hun inkomprijs niks is. Ze moeten toch op een manier hun kosten dekken.

wie zegt dat dat niet mag?

er staat:

Neem geen blikjes, (plastic) flessen of ander glaswerk mee

GelreDome in.

dus pakjes of pakken drinken lijkt me dan geen probleem.

water is er ook in pakken - stel dat het bloedheet is, dan moet je toch wat bij je hebben, anders ga je onderuit.

ook staat er niets over het meenemen van etenswaren- tenminste dat heb ik nergens gelezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
dus pakjes of pakken drinken lijkt me dan geen probleem.

water is er ook in pakken - stel dat het bloedheet is, dan moet je toch wat bij je hebben, anders ga je onderuit.

ook staat er niets over het meenemen van etenswaren- tenminste dat heb ik nergens gelezen.

Wat bedoel je met pakken? Brik?

Link naar bericht
Deel via andere websites
dus pakjes of pakken drinken lijkt me dan geen probleem.

water is er ook in pakken - stel dat het bloedheet is, dan moet je toch wat bij je hebben, anders ga je onderuit.

ook staat er niets over het meenemen van etenswaren- tenminste dat heb ik nergens gelezen.

Wat bedoel je met pakken? Brik?

in de supermarkten kun je allerlei soorten drinken in pakken of pakjes kopen - ook water.

niet in België? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
dus pakjes of pakken drinken lijkt me dan geen probleem.

water is er ook in pakken - stel dat het bloedheet is, dan moet je toch wat bij je hebben, anders ga je onderuit.

ook staat er niets over het meenemen van etenswaren- tenminste dat heb ik nergens gelezen.

Wat bedoel je met pakken? Brik?

in de supermarkten kun je allerlei soorten drinken in pakken of pakjes kopen - ook water.

niet in België? :D

Maar wat bedoel je met pakken: dus verschillende flessen verpakt in één pak. Of een pak zoals een liter melk?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat bedoel je met pakken? Brik?

in de supermarkten kun je allerlei soorten drinken in pakken of pakjes kopen - ook water.

niet in België? :D

Maar wat bedoel je met pakken: dus verschillende flessen verpakt in één pak. Of een pak zoals een liter melk?

een pak zoals een liter melk bv. dat mag ook

verder zijn er ook kleine pakjes, meestal per 6 of 8 stuks verkrijgbaar.

nooit gezien?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het meer dan logisch dat je eigen drank niet kunt meebrengen. Op grote festivals krijg je je drank ook niet mee naar het festivalterrein. Het verschil met de festivals is dat bij EOJD hun inkomprijs niks is. Ze moeten toch op een manier hun kosten dekken.

wie zegt dat dat niet mag?

er staat:

Neem geen blikjes, (plastic) flessen of ander glaswerk mee

GelreDome in.

dus pakjes of pakken drinken lijkt me dan geen probleem.

water is er ook in pakken - stel dat het bloedheet is, dan moet je toch wat bij je hebben, anders ga je onderuit.

ook staat er niets over het meenemen van etenswaren- tenminste dat heb ik nergens gelezen.

Goed idee ja, ik neem een pak water mee met twee rietjes zodat ik een goeie openingszin heb tijdens het speed daten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid