Spring naar bijdragen
Pebbels

Wat ga je doen vandaag?

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag geslapen, daarna boodschappen gedaan, avond eten gemaakt, en verder niks gedaan. De hele week aan het sukkelen geweest met mn gezondheid, en gisteravond iets te veel gedronken. Kwam harder aan dan gedacht :| En verder doe ik helemaal niks vandaag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'. De goede luisteraar zal weten om wat voor een dienst het dan gegaan zal zijn, ik ben vooral verwonderd over wat deze woordcombinatie zou kunnen betekenen. Ik kan er geen kaas van maken namelijk...

O ja, ik ga wielrennen kijken. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'.

Toen ik vanochtend naar de kerk ging was vrijwel alles in kerkslavisch. Daar kan je nog minder van verstaan :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'.

Toen ik vanochtend naar de kerk ging was vrijwel alles in kerkslavisch. Daar kan je nog minder van verstaan :)

Zoiets heb ik ook een keer gehad. Was de hele dienst in het Arabisch, Koptisch (als die taal zo heet?) en af en toe Nederlands met een zeer zwaar accent. Gelukkig was er een studente theologie die achteraf wat dingen uit kon leggen onder het genot van een broodje falafel. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

net aanrecht vergroot en dik een uur achterstallig onderhoud staan afwassen

straks als wereldwind door de woonkamer, de nu-draaiende-was ophangen, groot rondje met de woef, redactiewerk doen, eten en hondjes knuffelen vanavond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had vandaag een ouderweste thuisstudie dag:

- heel de dag bezig geweest met het bestuderen van de Archaïsche periode.

- Contact opgenomen met de baptistengemeente, met de mededeling dat ik zondag het Heilig Avondmaal mag bijwonen |P!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid