Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zijn er onder ons zangers of zangeressen hier?

Ik zelf ga het zingen weer oppakken, elke donderdag avond word zang bij ons in de kerk geoefend voor de dienst van zondag.

Zingen is al van kleins af aan mijn passie. Vroeger zong ik ook heel veel en bedacht ook zelf liedjes.

Ik ben blij dat weer mee mag gaan zingen... :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of mijn gezang ook aan te horen is, weet ik niet haha.

Mijn schoonmoeder roept altijd, bij onbekende liedjes zing je echt mega vals, maar als je de liedjes kent, klinkt het best mooi.

Het is niet zo dat ik super goed kan zingen of er een geweldige aanleg voor heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Telt slaapkamer/douche zanger ook? Ik heb geen talent, maar zing toch altijd met mijn muziek mee. Ik zou ook wel goed willen kunnen zingen.

Ik mag niet lachen...

Hier is een 24/7 zangeresje.

Slaapkamer, douche, wc, woonkamer, keuken, tuin, winkel, kerk, zolder, op bezoek, ziekenhuis, zwembad, tennisbaan zangeres...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 4 jaar lang bij op de Zoma gezeten... (musical en operette) maar daar ben ik op mn 12de afgegaan.. Nu zing ik alleen nog als er muziek aan staat, vrijwel altijd dus.. :E Maar of het dan ook goed klinkt is een tweede

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zing enorm graag, helaas ontbreekt het mij aan enige vorm van talent dus dat zingen bewaar ik voor wanneer ik uit gehoorsafstand van elk ander levend wezen ben.

De drang om met alles mee te zingen is er nog steeds dus ik heb de achterlijke gewoonte ontwikkeld om mee te playbacken.. XD

Link naar bericht
Deel via andere websites
Muziek en zingen vind ik heerlijk, mooi nou niet echt, middelmatig.Maar ik kan de hele dag het zelfde liedje in mijn hoofd hebben. Een leven zonder muziek en zingen lijkt me maar niks.

Juist, mooi gesproken :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Ik zing heel graag en ik weet ook dat ik het redelijk goed kan. Maar ik heb zo'n ongelooflijke plankenkoorts, anders had ik er al lang wat mee gedaan. Als juf voor de kindjes in de klas zingen, lukt me nog net omdat ik dat ook verplicht ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid