Spring naar bijdragen

Wifi-verbinding laptop


Aanbevolen berichten

Uhmm help!

Heb een laptop (Acer Aspire 7220) gekregen van een collega en teruggezet naar fabrieksinstellingen..

Als ik nu verbinding wil maken met het netwerk zegtie: "De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk."

Wat kan ik hieraan doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

de instellingen goed zetten.

er zijn allerlei instellingen zoals *uit hoofd gezegd WPA, daarin 1 of 2

als je die combinaties goed heb dan werkt het

zou even moeten kijken hier hoe het staat als je dat helpt ?

edit: en heel hard morpho roepen als het niet werkt wil ook wel eens helpen :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
de instellingen goed zetten.

er zijn allerlei instellingen zoals *uit hoofd gezegd WPA, daarin 1 of 2

als je die combinaties goed heb dan werkt het

zou even moeten kijken hier hoe het staat als je dat helpt ?

edit: en heel hard morpho roepen als het niet werkt wil ook wel eens helpen :#

Kan ik er achter komen hoe ik het in moet stellen? Of is dat uitproberen?

(Sorry, heb hier echt 0,0 verstand van)

Haha ja ik hoopte al dat ie het snel zou lezen =D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Uhmm help!

Heb een laptop (Acer Aspire 7220) gekregen van een collega en teruggezet naar fabrieksinstellingen..

Als ik nu verbinding wil maken met het netwerk zegtie: "De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk."

Wat kan ik hieraan doen?

zoals je al zegt, de netwerkcondities om op internet te gaan via wifi, dus de instellingen in je wifi router, zijn anders dan wat windows denkt.

haal je netwerk kabel uit de pc, dus dat je alleen wifi hebt, rechtermuisknop op de netwerk icon rechts in je systemtray, en kiezen voor verbinden met een draadloze verbinding, waarbij je je eigen ssid naam kiest

in de meeste gevallen dien je een wachtwoord in te geven.

dat wachtwoord staat als stippen in de wireless instellingen als wpa-key vermeldt, weet je dat ww dus niet, moet je zelf een wachtwoord bedenken, en dat te bewaren in je router

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid