Spring naar bijdragen

Kerstconcert Gerald Troost


Aanbevolen berichten

Op zaterdag 22 december a.s. geeft gospelartiest Gerald Troost om 20:00 uur een kerstconcert in de Dorpskerk te Hendrik Ido Ambacht. In een intieme setting zal Gerald een prachtige optreden geven dat u niet mag missen.
 
Gerald Troost is een gepassioneerd muzikant met een duidelijk doel “Ik wil heel graag mensen wijzen op de schoonheid van het evangelie en ik besef dat mijn muziek krachtiger wordt als ik Jezus centraal zet in al mijn activiteiten en producten. Ik wil laten zien wat God in mijn leven heeft veranderd. Zijn liefde voor mij is de drijfveer waaruit ik leef. Geloven, voor mij, is niet achterhaald of saai, maar avontuurlijk en van levensbelang.â€
Deze missie sluit perfect aan bij de missie van het Break Free Festival dat, in nauwe samenwerking met een aantal sponsoren, dit concert organiseert.  Woordvoerder van het festival Menno Zomerhuis is erg enthousiast over het optreden “de missie van Gerald past perfect bij Break Free, namelijk mensen bij elkaar brengen en laten zien dat het geloof leven geeft!  Daarbij gaat, dankzij een aantal sponsoren, de opbrengst rechtstreeks naar de festival editie die we in 2013 weer hopen te organiseren.â€
 
Op de dag van het concert zal er in de middag een kinderkerstfeest plaats vinden in de Dorpskerk, met o.a. medewerking van kinderkoor De Bubbel. Dit feest begint om 14:00 uur en is om 15:30 uur afgelopen. De entree is gratis en iedereen is van harte welkom!
 
Kaarten voor het optreden van Gerald Troost kosten € 10,- in de voorverkoop en € 15,- aan de deur. U kunt ze kopen via www.breakfreefestival.nl en in de winkel van Boeketcetra.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid