Spring naar bijdragen

Bijzondere Filmpjes & Liedjes


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bidden om de wetten van god in je hart te hebben gelegd en in je verstand geschreven, heb er iedere morgen om gebeden en bij mij gebeurde het echt, mijn hele voorkeuren zijn zijn totaal verandert.

Staat 3 keer in de bijbel

zegt de Here: Ik zal mijn wetten in hun harten leggen,

en die ook in hun verstand schrijven (Hebreeën 10 :16)

Ik (=God) zal mijn wet in hun binnenste leggen en hem in hun hart schrijven..." (Jeremia 31:33, NBV2004)

spreekt de Heer: In hun verstand zal ik mijn wetten leggen en in hun hart zal ik ze neerschrijven (Hebreeën 8 :10)

http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=He ... =nl&set=10

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien ben ik wel een rare, maar ik vind het lied Birds van Anouk, dat ze vanavond op het Eurovisie Songfestival zingt, eigenlijk een heel mooi lied (prachtige, aangrijpende clip ook). In elk geval een lied dat daar eigenlijk niet meer hoort qua klasse en een verademing na onze vorige inzendingen. Een kwaliteitslied op dat songfestival... winnen zullen we daarom wel niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zegen en vloek: "Jezus kwam om de vloek te verbreken"

http://www.youtube.com/watch?v=cVaQw9kFvS8

Er bestaat zoiets als het geestelijke principe "zegen en vloek," stelt Jan Sjoerd Pasterkamp, voormalig zendeling en voorganger. Jezus leert de discipelen mensen te zegenen die hen vervloeken. Goliath vervloekte David bij zijn goden. "Hierdoor kwam er een verbinding met de duisternis," vertelt Jan Sjoerd. Zelfs christenen kunnen gebruik maken van vervloeking door door bijvoorbeeld te zeggen: 'ik wou dat je nooit geboren was'. Zulke woorden hebben vaak een directe impact op iemands leven, en geestelijke gevolgen. Jan Sjoerd Pasterkamp: "Jezus kwam om de vloek te verbreken."

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid