Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Krijgen de leden van de koninklijke familie ook een jaarlijkse dotatie?

We vroegen dat ons af en mijn vader dacht van niet.

Bepaalde leden van het koninklijk huis krijgen een 'uitkering'.

Volgens een website van de overheid zijn op dit moment de koningin, de kroonprins en zijn vrouw degenene die betaald krijgen. Na de troonsafstand krijgt ze nog steeds wel geld.

Voor meer info en de bedragen:

http://www.parlement.com/id/vh8lnhrrs0q ... klijk_huis

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leve de koning(in), Hoera! Hoera! Hoera! Leuk dat Hare Majesteit Koningin Beatrix aftreed nu ze nog honderd andere dingen kan gaan doen en dat Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Willem-Alexander koning wordt! Maar ik heb nu wel 't Schaep gemist en dat vond ik minder leuk:(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn voor Wim-Lex dat Bea afstand doet van de troon. Dan voorkom je Britse toestanden. Voor de rest is het mij om het even of er nou een koning(in) is of een president. Wat mij betreft kan de minister-president ook gewoon de taakjes overnemen van de koning(in). Scheelt verkiezingen en een familie wordt niet meer verhoogt boven de rest van het volk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid