Spring naar bijdragen

Café art. 31 KO


Aanbevolen berichten

Nu het GKV Forum gaat sluiten, staan onze vrijgemaakte broeders (en zusters) op straat. Tijd om voor hen op Credible een plekje apart te maken, net zoals dat in het hemelse zal zijn. Welkom dus in het enige ware kletstopic. Er is, naast de kerkorde, één belangrijke regel:

gkv_logo200%280%29.jpg

Vrijgemaakten only!*

(* het betreft hier doop- en belijdende leden van de Gereformeerde Kerken (vrijgemaakt))

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb een complete CNTreeks en een complete Korte Verklaring plus wat werken van Schilder, ik gluur af en toe mee bij Een in Waarheid, ik fiets twee keer per zondag met een stapel kerkboeken onder mijn arm desondanks we een beamer in de kerk hebben hangen, ik lees nu een boekje van Douma over ontwikkelingen in de GKv en als klap op de vuurpijl ben ik lid van een studentencorps dat lid is van VGS-Nederland. En ik ben verzot op pepermunt.

Ik ben zó GKv dat de voorzitter van de synode ds. Niemeijer er ongemakkelijk van wordt als wij in één ruimte zitten. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Amice!

Ah! Dat woord in combinatie met dat je eigenlijk al wist dat ik GKv-ert was laat volgens mij een kwartje vallen betreffende een hogerejaars die ooit eens iemand ontmoet heeft die mij via dit forum kende. Als het waar is ga ik weer eens verwonderen over het kleine gereformeerde wereldje, als het niet waar is hou ik de schijn op voor een eventueel stoer verhaal later :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Vrijgemaakten only!*

(* het betreft hier doop- en belijdende leden van de Gereformeerde Kerken (vrijgemaakt))

Het GKv-forum was niet zo sektarisch.

Maar het past mooi bij het verhaal over de aparte ruimte in de hemel voor vrijgemaakte, zodat ze kunnen denken dat ze de enigen daar zijn :+

* is al weer weg uit dit topic :*

Link naar bericht
Deel via andere websites
De rest van Credible is al voor de katholieken. Vort, maak u weg!

Het moet niet veel erger worden. Straks komt hier nog een remonstrant aanzetten!

Of er steekt een buitenverbander eigenwijs een voet tussen de deur... :#

In dit topic streeft men naar hereniging; binnen- en buitenbanders, herstelden en bezwaarden mogen allemaal aanschuiven. :Y

EDIT: mijn 5000e bericht! Een beter topic kan ik me niet indenken. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook wel toe aan een kop koffie in dit cafe. Ben vandaag zelfs braaf 2 keer naar de kerk geweest (dankzij het feit dat ik er geen jas voor aan hoefde te trekken en niet ook nog voor eten moest zorgen en zelfs geen warme maaltijd naar binnen hoefde te kunnen werken na de dienst). Ik zit nu in de trein weer richting huis, helemaal kapot, maar heb een erg leuk weekend gehad.

Ursa, leuk je weer eens gesproken te hebben!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach mag ik u even welkom heten? Ook al ben ik niet waardig uw voeten te kussen( zou er ook niet over peinzen).

Het deed me veel verdriet dat jullie ons verlieten terwijl de wereld in brand stond en Hitler aan de macht. En dat alles voor één artikel.... nr 31 :@. Dus ik ben blij met deze verzoening.

Er is geen rancune, de hete hoofden zijn er nog steeds; de koude harten heb ik niet mee gemaakt. Hoewel zeer trots op hun bijbelkennis ken ik (dolerende) veel vrijgemaakten met warme harten.

Welkom! We zullen u verdragen op dit forum, tenslotte verdragen we rooms-katholieken ook dus u begrijpt dat de rest een peuleschilletje is.

Welkom broeders en zusters; in Christus eeuwig één! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben ook wel toe aan een kop koffie in dit cafe. Ben vandaag zelfs braaf 2 keer naar de kerk geweest (dankzij het feit dat ik er geen jas voor aan hoefde te trekken en niet ook nog voor eten moest zorgen en zelfs geen warme maaltijd naar binnen hoefde te kunnen werken na de dienst). Ik zit nu in de trein weer richting huis, helemaal kapot, maar heb een erg leuk weekend gehad.

Ursa, leuk je weer eens gesproken te hebben!

Was gezellig inderdaad! Wees welkom ook hier aan te schuiven voor een kopje koffie.

@ Riemer en Trajecto: voor een volledige introductie kunnen jullie je voorstellen in het Portaal. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid