Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het is natuurlijk diep triest, maar ik las dat Undercover in Nederland met een reportage over vrouwelijke pedo's komt, dus wat is er eigenlijk triester? Burka's vind ik soms zo'n gek idee nog niet, maar weinig effectief. In die tijd dat ik 's nachts met de brommer over straat moest van Utrecht naar De Bilt met die serieverkrachter, deed ik altijd een herenjas, -broek en -werkschoenen aan met die vreselijke helm. Nooit ergens last van gehad.

Tja, als er mannelijke pedofielen zijn, dan zijn er vast ook vrouwelijke. Triest, maar pedofilie is nu eenmaal iets waar sommige mensen mee worden geboren. Wat is je punt precies?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is natuurlijk diep triest, maar ik las dat Undercover in Nederland met een reportage over vrouwelijke pedo's komt, dus wat is er eigenlijk triester? Burka's vind ik soms zo'n gek idee nog niet, maar weinig effectief. In die tijd dat ik 's nachts met de brommer over straat moest van Utrecht naar De Bilt met die serieverkrachter, deed ik altijd een herenjas, -broek en -werkschoenen aan met die vreselijke helm. Nooit ergens last van gehad.

Tja, als er mannelijke pedofielen zijn, dan zijn er vast ook vrouwelijke. Triest, maar pedofilie is nu eenmaal iets waar sommige mensen mee worden geboren. Wat is je punt precies?

Dat die baby's niet alleen in een Islamitisch land beschermd moeten worden, maar dat dat hier ook is. Ik was door dit bericht geschokt, maar net zo goed door wat ik las van die Stegemann. http://zappen.blog.nl/sbs-broadcasting/ ... edofiel-op

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid