Spring naar bijdragen

Christelijke romans


Aanbevolen berichten

Al een tijdje probeer ik romans te lezen die niet alleen goed zijn, maar die me ook opbouwen in mijn geloof. Ik kwam hierop doordat ik dit artikel las, en ik ben nu het lijstje aan het afwerken. Wat is jouw favoriete roman met een christelijk/levensbeschouwelijk thema?

Ik hou van C.S. Lewis.

Boeken als de ruimte triologe en de grote scheiding. Brieven van de hel als je dat nog mag meetellen tot dat genre.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt ook Deadline proberen van Randy Alcorn. Hij schrijft wel meer romans met christelijke thematiek (met een evangelisch tintje). Ik ken zelf alleen Deadline.

Adrian Verbree

Adrian Plass

En natuurlijk Dorsvloer vol confetti en Knielen op een bed violen over het refo-smaldeel der samenleving.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je kunt ook Deadline proberen van Randy Alcorn. Hij schrijft wel meer romans met christelijke thematiek (met een evangelisch tintje). Ik ken zelf alleen Deadline.

Adrian Verbree

Adrian Plass

En natuurlijk Dorsvloer vol confetti en Knielen op een bed violen over het refo-smaldeel der samenleving.

Deadline vind ik ook erg goed, ook Territorium en Bedrog van Randy Alcorn vond ik erg spannend en goed geschreven, ik zag het helemaal voor me gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid