Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ze hebben een eenhoornsnest gevonden....

Echt!

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/Opm ... oorn.dhtml

Melden ze iets??? :

Toch klinkt het niet lekker ook al denken we dat het klein duimpje is. Het westen heeft wel eens vaker iets onderschat; Afghanistan leek ook een fluitje van een cent te zijn, nog steeds vallen er doden.

Ik hoop dat Amerika niet start met aanvallen ook al is er nog zoveel getreiter, China moeten ze niet tegen zich hebben.

Maar ze zullen wel wijs zijn toch???? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ongelooflijk ziek die hersenspoeling, censuur en bizare nieuwsberichting daar. Echt, ik leef zo met die mensen mee. Wat een hel op aarde daar. Ik heb wel eens interviews met voormalige kampbewakers gezien. Die mensen martelden, aborteerden, doden etc omdat ze zelf ook gehersenspoeld waren te denken dat die mensen (en hun nazaat) het echt verdiend hadden. Een van de bewakers kreeg op een gegeven moment door toen hij weer eens experimenten met biochemische wapens op mensen gadesloeg in een glazen kamer en hij zag hoe de ouders tot letterlijk hun laatste adem hun 2 kinderen (idd, op het hele gezin werd geexperimenteerd) probeerden te beschermen. Toen begon hem te dagen dat het eigenlijk ook gewoon mensen waren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bericht blijkt overigens niet te kloppen, de Noord Koreanen hebben dit nooit naar buiten gebracht. Ze hebben gepubliceerd dat het om een grot ging waar 'kirins' werden aanbeden, lang geleden (Oud Oost-Aziatische mythische wezens).

Vertaalfoutje van de Zuid Koreanen (al dan niet opzettelijk).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid