Spring naar bijdragen

Menselijke Evolutie


Aanbevolen berichten

ik geef het niet op het is zinloos hier om over een theorie te praten waar geen gram bewijs voor is en alleen tegenbewijzen. Hoe anders is het trouwens het met de bijbel de bewijzen/argumenten zijn bijna niet meer bij te houden (ik ben al maanden achter met het verwerken) bijna wekelijks komt nieuwe info en data op allerhande bijbels gebied.

ik heb een aardig stukje uitlegging gegeven over fossielen aan de hand van wetenschappelijke data en hoe dat met genesis overeenkomt, maar het lijkt dat evolutionisten een reset knop hebben, ze drukken hem in en beginnen van voren af aan, daar gaat kostbare tijd mee verloren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 895
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik snap t echt niet Antoon. Denk je God er mee eer te doen? Ben je bang on de evolutie te accepteren? Of denk je echt vanuit jouw kijk op wat de wetenschap zo als je denkt?

IK ACCEPTEER ZIJN WOORD daarin kunnen we uitmaken wat de/zijn bedoeling is, in evo geloven mag van mij maar dan verwerp je de belangrijkste elementen uit zijn woord en/of vervorm je ze

Bang :D neem gewoon maar aan dat ik niet bang ben voor een theorie waar geen bewijs voor is

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik snap t echt niet Antoon. Denk je God er mee eer te doen? Ben je bang on de evolutie te accepteren? Of denk je echt vanuit jouw kijk op wat de wetenschap zo als je denkt?

IK ACCEPTEER ZIJN WOORD daarin kunnen we uitmaken wat de/zijn bedoeling is, in evo geloven mag van mij maar dan verwerp je de belangrijkste elementen uit zijn woord en/of vervorm je ze

Bang :D neem gewoon maar aan dat ik niet bang ben voor een theorie waar geen bewijs voor is

Antoon ik wil je een oprechte vraag stellen: ben je bereid om objectief te kijken naar bewijzen voor de evolutietheorie, als deze je worden voorgeschoteld? Of zul je alles per definitie al afwijzen omdat het indruist tegen de bijbel/ genesis? Want als dat zo is dan heeft deze discussie geen enkele zin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Antoon, je hebt duidelijk meer informatie over de ET dan ons. Zou je iig de mensen die de volgende 339.580 onderzoeken/publicaties/papers hebben gemaakt en dat (deels) gebaseerd hebben op de ET, kunnen informeren? Of denk je dat ze een mondiale samenzwering hebben georganiseerd om God te dwarsbomen? Of iets anders.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=Evolution

edit: hier doet me het een beetje aan denken. Het fragment dat me het meest gefrustreerd maakte in m'n hele leven, serieus.

BGJlLYJCIAAYwbm.png:large

(niet voor mensen met last van hoge bloeddruk en hartkwalen)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedenk eens als je naar een wetenschappelijke zender kijkt dat zijn er steevast een aantal geleerden die tegengestelde meningen hebben en zeker wat betreft geologie aardwetenschappen zoals BV. het ontstaan van water altijd moet je het met verschillende onderzoeken doen en dan nog de fraude ja er komt weleens iets aan het licht, toch ik heb sterk het vermoeden dat dat het topje van de ijsberg is.

Roem prestige geld subsidie na ijver het kan allemaal een rol spelen maar de grote massa wil het niet zien zij willen tegen de geleerden op blijven kijken zelfs Freek de Jonge houdt zijn mond als geleerden aan tafel zitten, we zijn zo opgegroeid en het is volgens mij ook gemakzucht van… laten de geleerden het maar uitzoeken dan hoeven wij het niet te doen.

De simpele waarheid is dat er wetenschappelijke expertises zijn waarin iedereen een zinnig woord over kan zeggen of onderzoek doen zoals Egyptologie geschiedenis fossielen onderzoek verspreiding der volkeren en nog meer.

Een voorbeeld hoe wij bedot zouden kunnen worden

Heb je de uitzending op canvas gezien over Egypte een paar maanden geleden, er was een Egyptoloog die inzag dat de Egyptenaren de Piramides in een lijn bouwden en de berekening van de meter en pi daarbij gebruikten, maar volgens de orthodoxe leer kan dat niet omdat er in de boeken staat dat dat honderden jaren later aan de orde kwam

De geleerde liet foto’s en berekeningen zien ook van geleerden in de bouw die zijn stelling bevestigden maar hij moest het wel met koude oorlog methoden in het nieuws brengen met blinddoeken contactpersonen en wachtwoorden want anders zou hij uit de Egyptologie gezet worden, men wil geen spelbrekers.

Voor de zekerheid zeg ik erbij dat ik het niet met alles eens ben in de doc. over de spirualiteits woorden die de verslaggeefster in de mond nam, daar kan ik geen sluitende bevestiging in vinden.

http://hetleveniseeuwig.wordpress.com/recensies-spiritualiteit/mystiek/the-revelation-of-the-pyramids-patrice-pooyard/

En dan het fossielen onderzoek volgens een verlag gever van de VPRO enige jaren geleden ter plaatse is wat men ook weleens doet fossielen buigen verwarmen en boetseren en presenteren als miljoenen jaren oud.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als er van een botje en een paar tanden met allerhande atributen een gedrocht wordt gemaakt en op scholen wordt opgehangen OF GEPLAATST is dat al een BESCHAMEND bedrog, het zou het niet zijn als ze erbij zeggen dat zij denken dat het zo zou kunnen zijn, dat hoor je vaak niet het wordt door de strot geduwd als ware wetenschap, ontvankelijke kinderen worden zo op een verkeerd spoor neergezet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ontvankelijke kinderen worden zo op een verkeerd spoor neergezet.

Indien dat al zo zou zijn, wat is het verschil met het WTG dan?

Is het geen idee om een WTG basisschool op te richten net zoals er bijvoorbeeld katholieke, evangelische en islamitische basisscholen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als er van een botje en een paar tanden met allerhande atributen een gedrocht wordt gemaakt en op scholen wordt opgehangen OF GEPLAATST is dat al een BESCHAMEND bedrog, het zou het niet zijn als ze erbij zeggen dat zij denken dat het zo zou kunnen zijn, dat hoor je vaak niet het wordt door de strot geduwd als ware wetenschap, ontvankelijke kinderen worden zo op een verkeerd spoor neergezet.
ik denkbdan ook niet dat je de illusie moet hebben dat op een school wetenschap wordt onderwrezen. Maar dit zegt toch niets over de wetensxhappelijke community? Alleen iets over leraren (die uitwraard niet altijd beschikking hebben over goede echte foasielen?
Link naar bericht
Deel via andere websites
waar zou je de echte fossielen moeten halen, er zijn geen Fosielen die het aap verslag ondersteunen. Daar moeten ze eerlijk in zijn. Lucyheeft ook weer afgedaan

Waarom schiet jij altijd alleen maar met losse flodders? Waarom onderbouw je je stelling niet eens met bewijzen en bronnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Doe niet zo flauw Antoon. MJ en Humanist nemen ook de moeite om op zijn minst van 1 of 2 sites (die zich dan weer op bronnen horen te baseren) te quoten/naar te linken. Ik zie ook graag bronnen jouwerzijds over dat t hele aapverhaal een broodje aap is.

Iets roepen dat mag, je mag roepen dat we van de aap afstammen maar dan zal jij met bewijzen moeten komen de bewijslast ligt bij jou.

geen makkelijke taak lijkt mij, de bewijzen moeten ook navenant de boude uitspraak zijn maar dat is geheel mijn zaak niet, ik hou het bij de bijbelse afkomst die nog steeds niet weerlegt is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iets roepen dat mag, je mag roepen dat we van de aap afstammen

Helaas, daar val je weer door de mand. :#
maar dan zal jij met bewijzen moeten komen de bewijslast ligt bij jou.
Die links (die wij stuurden) zijn de claims èn de bewijzen.
geen makkelijke taak lijkt mij, de bewijzen moeten ook navenant de boude uitspraak zijn maar dat is geheel mijn zaak niet, ik hou het bij de bijbelse afkomst die nog steeds niet weerlegt is.

We hebben eerst bewijzen van jouw claim nodig om ze te weerleggen.

the-burden-of-proof.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
Alternatief voor talkorigins (op het gebied van evolutie), voor de liefhebbers: http://ncse.com/

Speciale pagina's voor creationisme en evolutie.

Voor Antoon: http://ncse.com/creationism

Veel leesplezier.

edit: Und http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/evo_01

edit2: Und http://www.teachthemscience.org/evidence

Of dat dit zin heeft. Antoon gaat dit toch nooit accepteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid