Spring naar bijdragen

Bijen uitsterven? Dan sterft de mens uit!


Aanbevolen berichten

Zembla heeft er al eens aandacht aangegeven. Vorige keer Tros Radar. Het CDA wilde toen destijds geen verbod op het gif. Zij gaven aan dat de bijen door een andere reden uitsterven. Maar dat is onzin, er wordt grof geld aan verdiend aan die gif waardoor de bijen uitsterven. Ik denk zeer zeker ook niet dat je als christen die rommel moet gaan gebruiken. Het is knoeien met Gods schepping.

Einstein zei al eens: Als de bijen uitsterven dan de mens ook. In China moeten ze zelf al de boel gaan bestuiven. Veel werk dus. Maar laten we het zover niet komen. www.reddebijen.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij Radar zag ik dat mieren gif 30 miljoen bijen kan doden. Verder gaan ze het gif al in de plant bewerken, mais korrel is dan roodachtig. Het gif krijgen de bijen ook binnen. Het komt zelfs in het water terecht. Uiteindelijk komt het denk ik ook bij ons lichaam terecht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid