Spring naar bijdragen

[speltopic] Geef een slecht advies


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vandaag als een storm door het kerkgebouw gaan en morgen schitteren door afwezigheid.

Mijn weekends druppelen steeds voller met vrachtwagenevents. Iemand een idee hoe ik zo veel mogelijk volle tanks werf om zo veel mogelijk events bij te kunnen wonen zonder brandstofgeld te betalen? Wel een nette graag :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga veel rondneuzen naar hele dure uitjes, zodat de minder dure (zeg zo'n honderd euro per persoon :P) ineens heel goedkoop lijken. Een lening tegen woekerrentes is een dagje lol toch wel waard?

Ik heb vijf nieuwe boeken, en moet morgenochtend werken. Wat te doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar er een gezellig marginaal nachtje van!

Lekker snachts door een volksbuurt heenlopen met bezopen vrienden en dan lekker hard liederen gaan zingen! Liederen met nazi teksten bijvoorbeeld. En als je dan iemand langs ziet lopen ga dingen roepen als 'Wat kijk je me aan!' En dan je lege flesje ergens op de straat kapot gooien.

Welke levensveranderende beslissing zal ik vandaag nemen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het beste wat je kunt doen is heel obsessief je met die keuze gaan bezig houden zodat het je leven gaat beheersen en je van beide niet meer kunt genieten. Want 'genieten' is iets voor 'de wereld'.

Hoe kunnen we het beste in deze tijd omgaan met steun aan de derde wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigen volk eerst. De derde wereld staat in dienst als wingewest voor ons. Doordat wij het proletariaat hebben geglobaliseerd hebben we binnen onze grenzen niet meer de armoede die we uit de industriële revolutie kennen. De taart kun je maar één keer verdelen, dus is het beste dat wij het grootste stuk meteen pakken en vasthouden.

Welk advies voor de volgende generatie heb jij?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid