Spring naar bijdragen

Vind werk niet meer leuk en val daarmee klanten lastig.


Aanbevolen berichten

Op dit moment heb ik het niet zo naar mijn zin op mijn werk. Ik ben van een parttime contract naar een 0 uur contract gegaan. Ik voel me gewoon niet meer betrokken bij het bedrijf en merk dat ik wat eenzaam raak. Als er werk is mag ik langskomen, als er niks te doen is kan ik weg.

Mijn gevaar voor nu is, is dat ik ga klagen tegen klanten. Dat ik openlijk vertel dat ik het helemaal niet meer naar mijn zin heb met dit werk dat ik iets anders wil. Dit is natuurlijk super onprofessioneel en klanten hebben natuurlijk niks aan mijn informatie. Hun willen veilig van punt a naar b vervoert worden.

Ik denk dat ik dit doe omdat ik eigenlijks weg wil bij dit bedrijf. En misschien een vorm van ontslag uitlok. En dat vind ik heel erg van mij zelf. Tijdens het rijden bid ik veel met Jezus, omdat ik de situatie heel rot vind. Ik veroordeel de klanten ook om hun losbandig en dronken gedrag. En dat is voor een christen uit den boze natuurlijk.

Ik wil gewoon even mijn hart luchten. En misschien kunnen jullie mij tips geven of helpen mijn situatie te relativeren.

Ben trouwens taxi chauffeur

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het wel veilig om tijdens het rijden veel met Jezus te bidden? (net zoals het gevaarlijk kan zijn om door andere dingen te worden afgeleid, of steeds met je gedachten ergens anders te zitten) Je bent namelijk ook verantwoordelijk voor de klant hè. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is het wel veilig om tijdens het rijden veel met Jezus te bidden? (net zoals het gevaarlijk kan zijn om door andere dingen te worden afgeleid, of steeds met je gedachten ergens anders te zitten) Je bent namelijk ook verantwoordelijk voor de klant hè. ;)

Doe het natuurlijk niet met klanten erin. haha

En ik flink wat rij ervaring en nooit een ongeluk gehad ( 1 keer dan maar was niet mijn schuld kop staart botsing). Dus maak je maar geen zorgen ;)..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is wel heel irritant, een 0 uren contract. Ik ken iemand die dat kreeg met een baan als buschauffeur, maar er werd bij gezegd dat ze wel 30 uur werk hadden. Hij zei dus zijn uitkering op en jammer dan, er was bijna nooit werk. Hij ging er daarom weer weg en kreeg toen ook maanden geen uitkering meer, voordat het weer geregeld was.

Hij had jaren daarvoor een goede baan gehad, maar daar was hij weggegaan en daar kon hij niet meer terugkomen. Hij geloofde niet en hij zei dat hij zou gaan geloven als God 'm een baan gaf. Dus coby bidden en toen had ie z'n oude baan weer terug. En later hoorde ik dat hij daar nog ruzie met de baas had getrapt ook voordat ie er wegging. Hij gelooft nog steeds niet trouwens, maar als hij al een mooie baan krijgt zonder opleiding, zou ik als ik jou was de moed niet opgeven en God vragen om ander werk.

Maar wel proberen niet te klagen bij de klanten inderdaad en als je je eraan ergert dat ze dronken zijn, een mooie tip die Harold Hill gebruikte in het verkeer: zegent wie u ergeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi verhaal Coby, gelukkig heb ik geen ruzie met mijn werkgever. Het zijn hele lieve mensen hun zitten ook in overleef modus.

Bedenk ik me nu net. Ik ben in contact met god hoe zielig ik me zelf wel niet vind, maar bid niet om een oplossing zoals een andere baan. Voor mij om over na te denken.

Mooie tip, over het zegenen van mensen aan wie ik erger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is het wel veilig om tijdens het rijden veel met Jezus te bidden? (net zoals het gevaarlijk kan zijn om door andere dingen te worden afgeleid, of steeds met je gedachten ergens anders te zitten) Je bent namelijk ook verantwoordelijk voor de klant hè. ;)

Even veilig als naar een muziekje luisteren en meezingen. ;)

We gaan ook niet lopen overdrijven hé...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid