Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ben je uit je slof geschoten tegen die klant die altijd maar loopt te zeiken? :@

Ga je gebukt onder het juk dat bureaucratie heet? :?(P);(

Stapelen de projecten zich op en neemt iedereen om je heen vakantie waardoor jij de sigaar bent? :|:(

Komt de baas om 16:55 op vrijdag langs met een spoedklus die ASAP afgehandeld moet worden? ;(-O-

Of heb je nu eindelijk je zwaar verdiende promotie gekregen? |P

Een complimentje ontvangen wat je helemaal niet zag aankomen? :)

Of een juist wel een heel andere baan? :B

Daarom, beste crediblers, wil ik door middel van een topic een schouder bieden om uit te huilen en een hand om high-five te kunnen doen wanneer het wèl mee zit.

Kortom, bespreek hier uw werkgeveins :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

(...)

Komt de baas om 16:55 op vrijdag langs met een spoedklus die ASAP afgehandeld moet worden? ;(-O-

(...)

Dát, precies dat. Minstens één keer per week. Zo verschrikkelijk onhandig en een tikkeltje stress gevend!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja bazen zijn frustrerend ook niet allemaal hoor.

Maar je moet je focussen op het doen van je werk alsof je het voor God doet dan geeft hij je kracht en voldoening, mij wel althans.

(Kolossenzen 3:22, 23) . . .GIJ slaven, weest in alles gehoorzaam aan hen die [uW] meesters zijn in vleselijk opzicht, niet met daden van ogendienst, als mensenbehagers, maar met oprechtheid van hart, met vrees voor JHWH. 23 Wat GIJ ook doet, verricht UW werk met geheel [uW] ziel als voor JHWH en niet voor mensen, 

fijne werkdag,

Ed

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja, ik heb het als zelfstandige erg goed met mijn baas :D. Ik en ik zijn het vaak met elkaar eens.

Helaas heb ik soms te maken met lastige opdrachtgevers, die op hun website steeds meer willen hebben voor hetzelfde bedrag. "We hadden A afgesproken, maar ik wil eigenlijk A+."

Dat geeft soms de nodige irritatie, maar tot nu toe is het altijd goed opgelost :).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, een paar maanden geleden had ik dit topic echt kunnen volspammen met vervelende werkverhalen, maar nu heb ik gelukkig een fantastische baan met geweldige collega's, maakt echt zo'n verschil! Ik ben er elke dag dankbaar voor, heerlijk is dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik ben vandaag naar een informatie avond geweest over het werk in de metaal. Heb nu een nieuw doel kunnen vinden.

Advies van de persoon die directeur is van de opleiding en werving bureau.

Werken als verspaner in de agrarische sector, want dit is booming.

Minpunt is mijn leeftijd, vanwege hoger cao loon. Omdat ik als leerling moet beginnen, voordeel dat dit beroep niet populair is bij jongeren.

Even bezinken nu, en deze week nadenken hoe ik de volgende stappen gaat zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Ik heb ook niet te klagen vandaag en zoals het er nu uitziet ga ik nog een stukje promotie maken ook!

Een promotie zit er waarschijnlijk dit jaar ook wel in :) Dan zou ik in 2 jaar tijd 2x promotie hebben gehad :#

|P

Ik heb de lat voor volgend jaar weer hoger gelegd :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Ik heb momenteel pauze van de allerleukste baan evaahhh! (Not) jumbo medewerker. Is er iets interessants gebeurd?... Ohja, ik kon me vandaag zo kapot ergeren aan mensen die 7 verschillende merken van t zelfde product willen hebben ipv 6. Man man man..

Wat een wereld leven we toch in ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid