Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Toch niet de kappersopleiding? :+

Nee, rechten. 95% vrouw.

Het begin van het einde voor de advocatuur.

Hahaha, vrouwen vind ik over het algemeen er sterker uitkomen dan mannen. Bovendien is 80% allochtoon die dingen zeggen als :'die hekje' Het begin van het einde van de Nederlandse taal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet perse hoor. Ik hoor veel soorten allochtonen het doen. De enige die ik niet 'die' ipv 'dat' heb horen zeggen, zijn Afghanen.

Bovendien een beetje vreemd dat ze dan , als ze een lidwoord gebruiken, het fout zeggen. Ze zeggen namelijk soms ook 'dat' ipv 'die', andersom dus :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb een baan |P een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond |P:D

Ik heb mij vandaag aangemeld als vrijwilliger :)!

Leuk! Wat ga je doen?

Ik heb me aangemeld als collectant bij het Leger des Heils :)! Ga samen met mijn moeder tijdens de landelijke collecte in de wijk collecteren!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Na weer last te hebben van stres en angst klachten heb ik besloten om een halve dag minder te werken. Mijn omgeving en zelfs m, n manager vind het goed en knap dat ik een stap terug doe, maar voor mij zelf voelt het zwaar balen. Ik voel me toch wel een beetje gefaald :@. Je wilt zo graag door knallen en groeien in je loopbaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar toch Wietse, je (geestelijke) gezondheid gaat voor. Ook voor een toffe baan :)

Is indd ook zo, volgende week nieuw contract ondertekenen. Dan m, n huis op nieuw organisen en cleanen, administratie strak op orde maken. En er toe zetten om geen kerkdiensten meer te verzuimen. Misschien dat ik op koor ga of zo 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid