Spring naar bijdragen

Blij gevoel de hele dag als ik vrucht draag.


Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik probeer nuttig te zijn voor God ben ik een hele tijd blij ,In de bijbel staat ook :

Zo kunnen jullie geen vrucht dragen als jullie niet in mij blijven. Ik ben de wijnstok en jullie zijn de ranken. Als iemand in mij blijft en ik in hem, zal hij veel vrucht dragen. Maar zonder mij kun je niets doen.

Dus als er mensen somber zijn, zoek de dingen die voor de ander goed zijn, mensen overtuigen dat ze bijvoorbeeld moeten vergeven als ze rust en vrede in hun lijf willen of dat ze bepaalde angsten of gewoonte met gebed kunnen oplossen.

Mijn ervaring is dat je de geest van God in je krijgt bij het vrucht dragen en dat hij het bij mij ook soms een rommeltje vindt, dat ik nog moet vergeven of bepaalde oude zonde beleiden een voor een.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zag dat dit de titel was van een nieuw topic. Ik moest even zien waar het over ging. In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder. |P

Het blijkt echter om een andere vrucht te gaan...

Alhoewel. De reactie van Wietse bracht me toch weer aan het twijfelen...

Heb ik iets verkeerds gezegd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zag dat dit de titel was van een nieuw topic. Ik moest even zien waar het over ging. In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder. |P

Het blijkt echter om een andere vrucht te gaan...

Alhoewel. De reactie van Wietse bracht me toch weer aan het twijfelen...

Heb ik iets verkeerds gezegd?

(mosterd)zaadje...;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid