Spring naar bijdragen
MysticNetherlands

Zeg iets positiefs over de persoon boven je

Aanbevolen berichten

Zeg iets positiefs over de persoon boven je. Probeer het bij 1 compliment oid te houden zodat mensen meerdere malen de ronde kunnen doen :)

Ik zal beginnen, en kan bijna niet kiezen omdat ik over zoveel mensen hier zoveel positiefs weet te zeggen. Ik vind t n moeilijke keuze, maar ik hopp later nog veel kansen te krijgen wat betreft de anderen :)

Ik begin met cobybryant, enigzins arbitrair maar omdat ik ook vaak kritiek op haar heb.

Heeft een rotsvast geloof waar velen jaloers (op een goede manier) op zouden moeten zijn, inclusief ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat kan niet. Je zit nu al voor de 3e keer naar een compliment te vissen. Je MOET dus wel een vrouw zijn... :+

Oe, deze vind ik niet leuk;-)

Vind het leuk om complimenten te geven. Erom vissen doe ik niet aan:-P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ursa is een kerel met humor en intelligentie en volgens mij best wel iemand met een aardig karakter. Bovendien is hij een taalpurist en dat is dik ok!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

(Al drie en een halve maand! :E )

Ursa lijkt me een zeer evenwichtig persoon. Rustig aan, rook nog een pijpje voordat je beslissingen neemt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid