Spring naar bijdragen

Inenten tegen ... Ja/Nee?


Aanbevolen berichten

Los van alle bijbelse onderbouwingen, heb ik mij in het verleden wel vaker afgevraagd of ik mijn kind wil laten inenten of niet... Tot nu toe wel, maar na een zoektocht heroverweeg ik of ik de volgende inentingen ga halen.

Zie daarvoor deze website: http://www.vaccinvrij.nl

Ik kan me niet voorstellen dat n dergelijke site je tot zo'n beslissing overhaalt zeg...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Los van alle bijbelse onderbouwingen, heb ik mij in het verleden wel vaker afgevraagd of ik mijn kind wil laten inenten of niet... Tot nu toe wel, maar na een zoektocht heroverweeg ik of ik de volgende inentingen ga halen.

Zie daarvoor deze website: http://www.vaccinvrij.nl

De schrijfster van deze website zou verplicht eens een jaartje met kinderen in Afrika moeten gaan wonen. Wat een verwend rijke naïeve westerling geklets.
Link naar bericht
Deel via andere websites

precies, ze is gewoon een wereldvreemd aluhoedje, dat soort mensen zijn decadentie ten top. De enige reden dat niet een van haar kindjes is afgestoreven aan polio of kinkhoest is dat ze in een moderne samenleving leeft waar de rest van de mensen dat wel doet.

Ergens prachtig he, dat we zo'n goede en ontwikkelde samenleving, dat er zelfs voor zulke wereldvreemde idioten alle ruimte is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Los van alle bijbelse onderbouwingen, heb ik mij in het verleden wel vaker afgevraagd of ik mijn kind wil laten inenten of niet... Tot nu toe wel, maar na een zoektocht heroverweeg ik of ik de volgende inentingen ga halen.

Zie daarvoor deze website: http://www.vaccinvrij.nl

De schrijfster van deze website zou verplicht eens een jaartje met kinderen in Afrika moeten gaan wonen. Wat een verwend rijke naïeve westerling geklets.

Deze is helemaal mooi, ik vond hem op de website bij, moet ik mijn kind laten vaccineren als ik naar een 3de wereld land ga? (FAQ).

En tenslotte, er bestaan homeopatische vaccins en op de therapeutenlijst elders op deze website vind je de contactgegevens van homeopaten die je hierover kunnen voorlichten.

Ze bieden nog homeopathie aan ook, terwijl de werkzaamheid hiervan nog nooit is vastgesteld. Elk wetenschappelijk onderzoek heeft laten zien dat homeopathische middelen niet beter zijn dat placebo's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
precies, ze is gewoon een wereldvreemd aluhoedje, dat soort mensen zijn decadentie ten top. De enige reden dat niet een van haar kindjes is afgestoreven aan polio of kinkhoest is dat ze in een moderne samenleving leeft waar de rest van de mensen dat wel doet.

Ergens prachtig he, dat we zo'n goede en ontwikkelde samenleving, dat er zelfs voor zulke wereldvreemde idioten alle ruimte is.

Zo prachtig vind ik het niet, deze mensen brengen andere mensen in gevaar. Als iemand anders iemand er van overtuigd dat vaccins niet werken of gevaarlijk zijn, dan kan het gebeuren dat hier door iemand ziek word en daar misschien wel schade aan over houd. Erger nog zelfs, er kunnen mensen door dood gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid