Spring naar bijdragen

Reverse / achterstevoren teksten


Aanbevolen berichten

ik wil nie zeggen da U2 echt bepaald christelijke muziek maakt tegenwoordig...khoef alleen maar te denken aan de agressie en t geweld da voor komt in de clip van Elevation....en ze hebben de sciccor sisters in t voorprogramma....wa n stel relnichten (zoals ze zichzelf noemen overigens) zijn.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:03:33 schreef Brains het volgende:

vind oude u2 nummers beter.

yes.gif, U2 is te commercieel gegaan de laatste jaren erg jammer.

Alle teksten die je uit een nummer kan halen, omdat je het achterste voren luisterd, zou invloed uitoefenen op je geest. Zou dit waar zijn, dan kan niemand meer praten, omdat in principe dat concept hetzelfde is. De drager heet muziek en dan gaan mensen er dingen achter zoeken, maar als de drager praten heet is er niets aan de hand.

Spijkers op laag water zoeken als je het mij vraagt smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Doe dit niet af als onzin, dat wordt ingegeven door je angst voor het zwarte licht dat donker schijnt wanneer je daar gevoelig voor bent.

Het witte Licht is altijd sterker wanneer je daar op en voor staat, dan is er geen reden om bang te zijn.

Vergis je niet, de verborgen boodschap in stairway to heaven is duidelijk, daar valt niets tussen te krijgen, luister anders nog maar een goed.

Het kwaad vermomt zich vaak op vreemde manieren, list en bedrog.

Geloof het maar en weet dat door te bidden jou leven niet vervuilt zal worden met satanische energie.

Gods zegen is altijd groter en sterker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://www.crystalinks.com/rs.html

Lees dit maar eens, het wetenschappelijke bewijs van omgekeerde teksten. Heb vroeger ook nog een keer een andere site gezien waar heel goed uitlegde welke manier van klanken welke andere klanken opwekte.

Een korte samenvatting van het stukje:

Quote:
Reverse Speech is a discovery, made by Australian Researcher David John Oates, of a new form of communication that has the ability to uncover a deeper truth and meaning behind what we are actually speaking. As we speak consciously, the brain is generating messages arising from the unconscious. These messages occur constantly throughout language and can be heard very clearly at least every 10 to 15 seconds by simply playing a recording of normal speech in reverse.

(1) Human speech has two distinctive yet complementary functions and modes. The Overt mode is spoken forwards and is primarily under conscious control. The Covert mode is spoken backward and is not under conscious control. The backward mode of speech occurs simultaneously with the forward mode and is a reversal of the forward speech sounds.

(2) These two modes of speech, forward and backward, are dependent upon each other and form an integral part of human communication. One mode cannot be fully understood without the other mode. In the dynamics of interpersonal communication, both modes of speech combined communicate the total psyche of the person, conscious as well as unconscious.

(3) Covert speech develops before overt speech. Children speak backwards before they do forwards. Then, as forward speech commences, the two modes of speech gradually combine into one, forming an overall bi-level communication process.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Dave-PL,

Niet om zeurderig te doen, maar hoe weet ik zeker dat dat artikel betrouwbaar is? Op internet kun je alles gooien en met een beetje schrijfkunst en creativiteit knutsel ik ook zo'n artikel in elkaar. Alvast bedankt voor je antwoord, want zó erg vertrouw ik internet niet... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gehoord dat de omgekeerd teksten wel werking hebben. zo heb ik gehoord dat tapes met zulke teksten op kruispunten worden neergelegt om er voor te zorgen dat er extra veel ongelukken gebeuren. het liefst met christenen.

Je kan het net zo zien als bidden als je bid breng je ergens licht. als je de duivel aanbid geef je de demone macht over wat je aanbid. en zolang niemand er iets tegen bid blijven hun die macht behouden, en satan aanbidding is voor hun een machtig wapen. Daarom zouden ze dat op bepaalde plekken leggen om daar hun macht te versterken.

je mag hier van denken wat je wilt. maar ik zou sowieso niet de kracht van bepaalde dingen onderschaten. Maar dat is wat ik denk.

Thrawn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja...

Vroeger dacht men dat kruidenvrouwen heksen waren die verbrandt moesten worden, meende men serieus dat zwarte katten ongeluk brachten en ga zo maar door. En wat dacht je van het verschrikkelijke getal 13? 666 doet het ook altijd goed, trouwens. Heeft niet echt een gezegend christendom opgeleverd, lijkt mij zo... nooo.gif

Satan werkt alleen met verleidingen en zit niet in voorwerpen of zo. Als zelfs God dat al niet doet, dan Satan zeker niet. Hij is immers maar een engel, zijn we dat soms een beetje vergeten? Een engel, net als zijn demonen. Hij heeft geen kracht zoals God die heeft, hij is al helemáál geen halfgod. Laten we alsjeblieft stoppen met die spookverhaaltjes, ze staan een gezonde relatie met de levende God een beetje in de weg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Dave-PL,

Teneerste wil ik graag even weten waar je die muzikale wijsheid vandaan haalt. Volgens mij zegt de bijbel niet veel over Satans toenmalige functie, maar ik kan me vergissen. Dus waar lees jij in de bijbel dat Satan de muziek leidde in de hemel?

Ten tweede kan hij een nog wel zo'n geweldige functie hebben gehad en kan hij nog zoveel weten, hij blijft een engel. En een engel is geen halfgod, maar... een engel. En nog wel een engel zonder de kracht van de Heilige Geest (lijkt me logisch, toch?), die Gods engelen wel hebben. Dus het enige wat hij kan doen en dus ook doet, is jou in situaties doen belanden waarin je moet kiezen tussen Gods weg of Satans weg.

Daar is hij heel bedreven in, maar aangezien zijn werkwijze nogal voorspelbaar is, kun je hem makkelijk doorzien met goede bijbelkennis en een beetje sterk geloof in de macht en de liefde van God. Satan kan veel, maar lang niet alles. Nogmaals: het is "maar" een engel, net als zijn demonen, dus andere engelen die zich van God hebben afgekeert.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Dave-PL,

Als ik bij het Bedrijf ontslagen wordt, heb ik mijn kennis wel, maar kan niet meer gebruik maken van de apparatuur en de mogelijkheden daar. En die apparatuur kan alleen de Direkteur bouwen, dus voor mezelf beginnen zit er ook niet in.

Satan is een sneakerd, maar blijft een engel. En een engel kan veel, maar lang niet zoveel als God. En ik wil nog steeds graag weten waar in de bijbel staat dat hij eerst muziekleider was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

oogje

Aan de reacties te lezen geef je erg veel en goede reacties op alles. In je reactie op mij ging je van hekserij naar bijgeloof, en ik denk niet dat dit een goede vergelijking is. Satan vergelijken met bijgeloof is wel een beetje raar denk ik. Persoonlijk weet ik niet veel van de bijbel maar volgens mij staat er ook iets over heksen in. eigelijk in alle verhalen die verzonnen zijn komt de naam van de slechteriken uit de bijbel.

Volgens mij is het meer hoe je tegen alles aankijkt. Maar ik zou niet durven beweren dat ik meer kracht heb dan de satan, en als de bijbel zegt dat heksen bestaan bestaat magie ook. Dus waarom kunnen ze niet via magie zoiets bewerkstellen? Er zijn zelfs mensen die niet in de naam van god mensen genezen wat tot gevolg heeft dat ze allemaal meer in de problemen komen, en dat gebeurt in deze tijd.

Persoonlijk denk ik dus dat satan wel meer dan alleen verleidingen gebruik, alleen de magie en zo is meer om mensen nog meer in zijn macht te krijgen.

maar alles is mijn mening dus dit ook je kan het er mee eens zijn of niet, of gedeeltelijk kan ook nog smile.gif. Its your choice

Thrawn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Thrawn,

Ik wil Satan ook niet als bijgeloof afschilderen, want hij is gewoon realiteit, zo ik geloof. Alleen worden hem weleens krachten toegemeten die hij helemaal niet bezit. Met magie heb je een goed punt, maar toch wordt Satans macht soms erg overschat. Zo ook in dit topic.

Magie wordt altijd door mensen verricht, niet door Satan of zijn engelen. Satan wil alleen mensen doen geloven dat magie werkt, als voorbeeld gaf jij al bij die genezingen. Mensen lijken genezen, maar zijn het niet. Dat faken, dat liegen, is Satans grootse talent.

Dus je hebt gelijk als je zegt dat Satan niet zomaar een kracht is, maar bedenk wel dat het mensen zijn die magie willen gebruiken en Satan speelt daar graag op in.

DavePL, bedankt voor de bijbelteksten, ik moet ze nog nalezen, maar je hoort nog van me. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oogje, dat faken is relatief.

Je hebt gelijk dat hij genezing faked. Maar die fake is dan wel zo echt dat iemand die verlamd is weer kan lopen, iemand die blind is kan zien enz. Zelfs zou hij iemand van een dodelijke wond kunnen genezen (de antichrist).

Verder bestaan z'n trucjes op uit telepathie en zelfs tele...euh dinges... Dat je opjecten met je geest kan bewegen.

Het zijn maar zielige trucjes vergeleken wat God kan, maar als je maar voor dat persoon open staat zullen die trucjes je voor een mens best veel macht geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 18 oktober 2004 01:19:22 schreef Oogje het volgende:

Als ik bij het Bedrijf ontslagen wordt, heb ik mijn kennis wel, maar kan niet meer gebruik maken van de apparatuur en de mogelijkheden daar. En die apparatuur kan alleen de Direkteur bouwen, dus voor mezelf beginnen zit er ook niet in.

Wil jij hiermee zeggen dat de enige die iets kan maken of scheppen God is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Ambertjuh,

Nee, maar wel dat God niet gebonden is aan beperkingen die mensen of engelen wel hebben. God is immers de "Auteur" van deze wereld, dus kan er spreken wat hij wil, het zal gebeuren. En... door de Heilige Geest, die dus (van) God is, kunnen christenen en engelen met geloof wonderen verrichten, niet uit zichzelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom Ambertjuh,

Dat zeg ik niet, alleen wel dat engelen en mensen veel beperkter in hun scheppende en uitvoerende mogelijkheden zijn dan God. Slechts door de heilige Geest zijn Zijn volgelingen en Gods engelen in staat wonderen te verrichten. Satans engelen missen die Geest, dus zijn meer beperkt. Ze kunnen best veel, net als mensen en dan nog iets meer, maar láng niet alles wat God kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid