Spring naar bijdragen

Reverse / achterstevoren teksten


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik hoorde dat je als je dat nummer van K3 (dacht ik), 'Oma's aan de top' achterstevoren afspeelt, je dan heel duidelijk iets als massamoord ofzo hoort. Geen idee of dat waar is hoor, maar het lijkt me wel typisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Is dit omdat we bang zijn voor satan, dat we daarom dingen gaan bedenken zodat we kunnen doen alsof we zo ver mogelijk van hem weg willen blijven?

Zijn we bang voor satan? Nee toch..?!

Het idee dat je niet bang bent voor iemand betekent ook niet dat je dan gewoon lekker tegen die persoon aan moet gaan schurken. knipoog_dicht.gif Kortom, je moet ergens een gezonde balans zien te vinden, tussen aan de ene kant niet bang zijn, maar aan de andere kant ook voorkomen dat je al te dichtbij komt. En dan denk ik ook dat die grens per persoon verschillend kan zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overigens, als je K3 eens achterstevoren wilt horen: klik. De gvd vloek zit erin, dus niet luisteren als je die niet wilt horen!!

Wel freaky zo goed als je het kan horen in dit lied... geen idee wat erachter steekt. Ik ben ook niet zo van de satanistische bangmakerij hoor Dostojevski, ik vind dit alleen zo vreemd smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je nagaat hoeveel nummers er zijn gemaakt dan is het toch niet zo heel bijzonder dat er in 1 van de miljarden liedjes een vloek inzit als je 'm achterstevoren draait? Ik vind het echt onzin van de bovenste plank om me hier druk om te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat het van K3 een diabolisch complot is om tere kinderzieltjes in het verderf te storten.

Ik wist 't!

Iedereen weet dat tele-romeo ook een satanisch ritueel is waarbij vrouwen het bloed vergieten van een christenjongen.

Je spreekt het uit als teeeeele..Romeoooooggghhh.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn ook artiesten die het er gewoon als grapje instoppen. Maar dan hoor je eigenlijk altijd wel dat er een boodschap in moet zitten, want dat stukje muziek zit dan vol onverstaanbare klanken. Luister via deze site maar eens Fire on high van ELO.

Ik zou het stoer vinden als een christelijke artiest zoiets deed, en dat het dan iets als 'God is great' wordt als je het omdraait puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid