Spring naar bijdragen

Adoptie bij homostellen, ja of nee?


Aanbevolen berichten

Je ontwijkt diverse keren t argument dat de Bijbel (en naar mijn weten de koran ook niet) adoptie door roodharigen, linkshandigen, boeren, hoeren, homo's, mensen die roken, mensen die veel praten en wie dan ook nergens verbiedt. Dus, ook al laat je je hele levensvisie bepalen door je heilige boek naar keuze, waarom zou je wat tegen adoptie door homostellen hebben? :?

Iemand die zijn leven verspild bij God is los van God tenzij deze berouw toont. Nergens vind je een tekst die over adoptie homostellen gaat. Een duidelijker antwoord heb ik niet.

Vraagje : mag je tv kijken volgens de Bijbel? .

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Daar staat niets over in, dus heel kort door de bocht, is dat niet verboden. Er staat niets over adoptie door homostellen, dus heel kort door de bocht,is dat ook niet verboden. Dank dat je een punt maakt dat mijn argument versterkt.

Ben je tegen adoptie door mensen die roken?

Zolang er maar niet gerookt word naast kinderen is het ok.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt want roken is schadelijk voor de gezondheid. Dus, er is dus NIETS theologisch dat n homostel in de weg staat kinderen te adopteren? Kun je gewoon eens iets onderbouwen ipv alleen maar wat roepen over homoseksualiteit? Roken is voor moslims ook een zonde maar ik hoor je met zeggen dat een rokend stel prima een kind mag adopteren. Daarom een homostel dan niet? Ik heb nog geen enkel argument gehoord eerlijk gezegd...

Link naar bericht
Deel via andere websites

en dat ik mij wil houden aan Gods woord is mijn keus die ook gerespecteerd dient te worden.

Ben jij even goed gek geworden? Je hangt een totaal verwerpelijk standpunt aan en wilt dan ook nog respect? Je krijgt mijn neerbuigende tolerantie en wees Voltaire dankbaar.

Jij mag Voltaire dankbaar zijn en ik God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

en dat ik mij wil houden aan Gods woord is mijn keus die ook gerespecteerd dient te worden.

Ben jij even goed gek geworden? Je hangt een totaal verwerpelijk standpunt aan en wilt dan ook nog respect? Je krijgt mijn neerbuigende tolerantie en wees Voltaire dankbaar.

Jij mag Voltaire dankbaar zijn en ik God.

geef eens gewoon antwoord op de vragen die je gesteld worden, je zit hier op een discussie forum. Alleen je eigen haat gevoelens spuien is niet toegestaan.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien mijn standpunt redelijk mainstream is heb jij Voltaire wat meer nodig. Maar ik wil je wel bedanken. Ik begon net te denken dat christenen eigenlijk wel mee vielen tegenwoordig, maar jij en de Heilige Vader die tot recent zo redelijk leek hebben me alweer uit die droom geholpen. Altijd prettig als je vooroordelen bevestigd worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben jij even goed gek geworden? Je hangt een totaal verwerpelijk standpunt aan en wilt dan ook nog respect? Je krijgt mijn neerbuigende tolerantie en wees Voltaire dankbaar.

Jij mag Voltaire dankbaar zijn en ik God.

geef eens gewoon antwoord op de vragen die je gesteld worden, je zit hier op een discussie forum. Alleen je eigen haat gevoelens spuien is niet toegestaan.

Zou je kunnen citeren waar ik haat heb geplaatst en ik heb een antwoord gegeven die op een of andere manier niet goed gelezen is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, Maison, jij bent moslim en moslims geloven in Allah en 'zijn profeet' .

Christenen geloven in de God van de Bijbel en in Zijn Zoon Jezus Christus, een hemelsbreed verschil dus.

Jij leeft vanuit de wetten van de Islam.

Christenen leven vanuit de Genade van Christus Jezus.

Jij hebt geen zekerheid dat je eeuwig leven hebt ontvangen.

Wedergeboren christenen hebben die zekerheid wel.

Jij moet je 'plaatsje in jouw paradijs' verdienen.

Christenen krijgen het voor niets, zij hoeven daar niets voor te 'doen' behalve geloven in de Here Jezus Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maison is moslim, niet christen.

Maison is een gelovige in God zoals velen doen.

Je bent desalniettemin een moslim en geen christen.

En zoals jou zijn er idd veel. Maar "Dat beloof ik" vindt het schijnbaar erg mooi om van jou te kunnen leren oa in dit topic. Zo kan je elkaars standpunten met wederzijds respect en meer van dat soort mooie dingen aanhoren, en wie weet past "Dat beloof ik" zijn standpunt wel aan. En misschien kan Sweep ook in dit topic zijn verontschuldigingen maken over hoe jij bejegend wordt door de deelnemers hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maison is moslim, niet christen.

Maison is een gelovige in God zoals velen doen.

Je bent desalniettemin een moslim en geen christen.

En zoals jou zijn er idd veel. Maar "Dat beloof ik" vindt het schijnbaar erg mooi om van jou te kunnen leren oa in dit topic. Zo kan je elkaars standpunten met wederzijds respect en meer van dat soort mooie dingen aanhoren, en wie weet past "Dat beloof ik" zijn standpunt wel aan. En misschien kan Sweep ook in dit topic zijn verontschuldigingen maken over hoe jij bejegend wordt door de deelnemers hier.

Ik ben Moslim en erken het originele Christendom.ik geloof in 1 God en al zijn profeten. Ik begrijp niet waar de commotie vandaan komt kan iemand mij uitleggen waar het probleem ligt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maison is een gelovige in God zoals velen doen.

Je bent desalniettemin een moslim en geen christen.

En zoals jou zijn er idd veel. Maar "Dat beloof ik" vindt het schijnbaar erg mooi om van jou te kunnen leren oa in dit topic. Zo kan je elkaars standpunten met wederzijds respect en meer van dat soort mooie dingen aanhoren, en wie weet past "Dat beloof ik" zijn standpunt wel aan. En misschien kan Sweep ook in dit topic zijn verontschuldigingen maken over hoe jij bejegend wordt door de deelnemers hier.

Ik ben Moslim en erken het originele Christendom.ik geloof in 1 God en al zijn profeten. Ik begrijp niet waar de commotie vandaan komt kan iemand mij uitleggen waar het probleem ligt?

Het is heel simpel: je erkent Jezus niet als de zoon van God.

Dat is je goed recht, er is vrijheid van geloof, maar dat is hetzelfde als dat wij zeggen dat Mohammed een nep-profeet is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij moet je 'plaatsje in jouw paradijs' verdienen.

Christenen krijgen het voor niets, zij hoeven daar niets voor te 'doen' behalve geloven in de Here Jezus Christus.

Here Jezus heeft heel wat gezegd dan alleen het geloven in Hem. Wees goed is daar 1 van en zo zijn er nog vele regels. Wanneer je in een kerkdienst bent word er ook meer gezegd dan alleen het geloven in Hem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij moet je 'plaatsje in jouw paradijs' verdienen.

Christenen krijgen het voor niets, zij hoeven daar niets voor te 'doen' behalve geloven in de Here Jezus Christus.

Here Jezus heeft heel wat gezegd dan alleen het geloven in Hem. Wees goed is daar 1 van en zo zijn er nog vele regels. Wanneer je in een kerkdienst bent word er ook meer gezegd dan alleen het geloven in Hem.

Ik geloof in het christendom en daarmee ook in de ware Islam. Voor de valse pedofiele profeet Mohammed zijn eigen geloof verzon en de Zoon van God ontkende. Nee...die slimme karavaanberover en jodenmoordenaar noemde zichzelf zelfs hoger dan Jezus!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent desalniettemin een moslim en geen christen.

En zoals jou zijn er idd veel. Maar "Dat beloof ik" vindt het schijnbaar erg mooi om van jou te kunnen leren oa in dit topic. Zo kan je elkaars standpunten met wederzijds respect en meer van dat soort mooie dingen aanhoren, en wie weet past "Dat beloof ik" zijn standpunt wel aan. En misschien kan Sweep ook in dit topic zijn verontschuldigingen maken over hoe jij bejegend wordt door de deelnemers hier.

Ik ben Moslim en erken het originele Christendom.ik geloof in 1 God en al zijn profeten. Ik begrijp niet waar de commotie vandaan komt kan iemand mij uitleggen waar het probleem ligt?

Het is heel simpel: je erkent Jezus niet als de zoon van God.

Dat is je goed recht, er is vrijheid van geloof, maar dat is hetzelfde als dat wij zeggen dat Mohammed een nep-profeet is.

Van mij mag je gerust zeggen wat je vind van profeet Mohammed en je zal mij er niet mee beledigen. In tot hoe ver is het een belediging wanneer iemand spreekt over profeet Jezus de afgezant van God ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Maison

God zij dank kom ik nooit in een 'kerkdienst' waar men de gelovigen allerlei regeltjes en eigen bedachte wetjes voorhoudt.

Het "iets moeten doen" voor de Heer zit er zo ingebakken, dat het er niet uit te slaan is.

Zijn er daarom vele verschillende stromingen binnen het Christendom omdat iedereen anders denkt (met alle respect).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ergens in de Bijbel staat dat ook Profeet Adam een zoon is van God! Waarom zijn er in sommige Bijbels aanpassingen doorgevoerd wanneer het gaat om ben/son/zoon ?

Alle christenen zijn aangenomen als kinderen van God. Jezus is de enige ware Zoon, niet aangeboren maar geboren als Zoon van God de Vader, is Hij God de Zoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid