Spring naar bijdragen

Grave Declaration


Aanbevolen berichten

Heb er van gehoord maar hou niet van blekkie, wil er toch naar luisteren. Extol is geen black alhoewel hun Undeceived album wel black invloeden heeft.

Undeceived is dan ook het enige album dat ik van ze heb gehad. :P Maar wat voor stijl speelt Extol dan? (echt, ik haal dat allemaal niet uit elkaar hoor...)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb er van gehoord maar hou niet van blekkie, wil er toch naar luisteren. Extol is geen black alhoewel hun Undeceived album wel black invloeden heeft.

Undeceived is dan ook het enige album dat ik van ze heb gehad. :P Maar wat voor stijl speelt Extol dan? (echt, ik haal dat allemaal niet uit elkaar hoor...)

Geeft niet mijn waarde. U luistert flower metal, of hoe heet dat ook alweer, gaylord metal, oh nee, power metal. Het is u vergeven.

;)

Extol experimenteert ook lekker met stijlen. Progressive thrash, whatever, ze is vooral Extol :) Check die laatste die is echt erg goed te noemen:

Maar laten we vooral niet Morph's tipoc vervuilen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb er van gehoord maar hou niet van blekkie, wil er toch naar luisteren. Extol is geen black alhoewel hun Undeceived album wel black invloeden heeft.

Undeceived is dan ook het enige album dat ik van ze heb gehad. :P Maar wat voor stijl speelt Extol dan? (echt, ik haal dat allemaal niet uit elkaar hoor...)

Geeft niet mijn waarde. U luistert flower metal, of hoe heet dat ook alweer, gaylord metal, oh nee, power metal. Het is u vergeven.

;)

Er zit ook nergens maar het flauwste greintje van een hippie in jou verborgen lijkt het wel. :#

Extol experimenteert ook lekker met stijlen. Progressive thrash, whatever, ze is vooral Extol :) Check die laatste die is echt erg goed te noemen:

Okee, extol is extol, is dat ook weer duidelijk. Maar is Slechtvalk dan wel blek?

Maar laten we vooral niet Morph's tipoc vervuilen.

Ach, zolang het maar hard is heeft Morph er niet zoveel problemen mee denk ik. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

De tekst voor hen die geïnteresseerd zijn:

Repetition, words upon words

Seems our praise is nothing but spam

Where's the honest cry of a yearning heart?

Where's the passionate scream to honor our God?

Fed up with the lack of original praise.

All the words I can think of comes from someone

Else. And my own words are gone, still I long to

Be near you. So I enter your throne and I offer my

Worship of silence.

And in the end I guess I wonder

Which one of heart or lips give praise

Head bowed down and knees rooted to the

Ground while my hands are lifted towards the

Throne of the Holy One. I embraced this

Silent relation between man and God where

Heart reaches heart and we speak without words,

Where I forget all that is painful and hurts. And I

Dwell in the house of the highest of Gods, where

I'm always welcomes simply 'cos I am His son.

Link naar bericht
Deel via andere websites
BOT. Wat een lelijk intro, investeer eens in wat betere sample libraries zeg! Daarnasat vind ik de compositie van t intro ook erg matig. Dat gezegd hebbende, ik hou niet zo van blekkie, maar ik denk dat t best goede kwaliteit is en dat hebben we hard nodig om blekkie heads te bereiken!

Intro vind ik juist leuk. Maar dat is een kwestie van smaak ;)

Maar, kwaliteit kan stukken beter. Maar,in defence, het is natuurlijk wel tr00 :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heerlijke plaat. Heb hem thuis orgineel liggen.

Bedankt Morpho weet ik iig weer wat ik zo ga draaien, zet hem zo ff op tijdens het afwassen, beste kerel.

Las volgens mij ook ergens dat Ronny Hansen van Antestor als member erbij komt

Episch. Laat zich raden welk kabaal hij voor zijn rekening gaat nemen :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
In de intro zou een echte of betere blazer(orkest) welkom zijn.

Ja. Maar dit soort projectjes hebben een erg beperkt budget of worden soms zelf gefinancierd.

Maar neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben :)

Voor blackmetal is het verrassend melodieus te noemen.

Ja. Klopt.

Ik snap dat metal niet je ding is, maar valt dit bij jou nog onder de noemer 'te luisteren', of is het even goed grote klere herrie? :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
In de intro zou een echte of betere blazer(orkest) welkom zijn.

Ja. Maar dit soort projectjes hebben een erg beperkt budget of worden soms zelf gefinancierd.

Maar neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben :)

Voor blackmetal is het verrassend melodieus te noemen.

Ja. Klopt.

Ik snap dat metal niet je ding is, maar valt dit bij jou nog onder de noemer 'te luisteren', of is het even goed grote klere herrie? :#

Neuh, als ik het grote klereherrie vond, had ik dat wel gezegd. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Heerlijke plaat. Heb hem thuis orgineel liggen.

Bedankt Morpho weet ik iig weer wat ik zo ga draaien, zet hem zo ff op tijdens het afwassen, beste kerel.

Las volgens mij ook ergens dat Ronny Hansen van Antestor als member erbij komt

Episch. Laat zich raden welk kabaal hij voor zijn rekening gaat nemen :#

En het is een feit, hij neemt de vocalen op zich.

Ik vind persoonlijk dit laatste album van Grave Declaration beter dan die laatste van Antestor.

Vorig jaar zag ik Antestor live op het brainstorm festival maar dat was wel constant, kippenvel. Goede muziek met een pracht boodschap.

De gitarist zei nog, in ons eigen land worden we uitgekotst, maar dat weerhoudt ons niet om muziek te maken voor God en al de christenen op aarde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net voor het eerst sinds lange tijd weer eens Antestor geluisterd. En dat maar afgezet om dit even te checken. Klinkt best aardig, ook al ben ik enorm van de BM af. En heb ik het eigenlijk nooit veel geluisterd.

Dit nummer is best "toegankelijk"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jawel he...

Het maakt het toegangkelijk omdat het niet pure black metal is.

Ik vind dat Antestor en Grave Declaration het allebei wat interessanter maken, dat recht toe recht aan black metal is niet voor mijn persoontje weggelegd.

Weet niet wat anderen daar van vinden?

Nog een band die wel in dat straatje past is deze:

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid