Spring naar bijdragen

Bible-fit app gelanceerd door Ark Mission


Aanbevolen berichten

Ben je ontslagen en zoek je een bijbeltekst die houvast biedt? Heb je een trouwtekst nodig? Of wil je een vriendin in het ziekenhuis een bemoedigende bijbeltekst whatsappen? Het is allemaal mogelijk met de nieuwe app Bible-Fit! En de slogan Make the Bible fit into your daily life belooft meer: je kunt Bible-Fit aanpassen aan jouw persoonlijke situatie. Omdat hij in je telefoon zit, wordt het je bijbel-op-zak. Ark Mission lanceert deze unieke gratis app op de Inspiratiedag 27 september ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de stichting.

Laagdrempelig en persoonlijk
Bible-Fit biedt mensen die de Bijbel nog niet kennen de kans om te ontdekken wat deze te zeggen heeft in het dagelijks leven. Christenen kunnen via de app op een nieuwe manier kennismaken met de Bijbel en hun persoonlijk geloof verdiepen.

Stemming en situatie
Directeur Hans de Rijk van Ark Mission. “De app vraagt naar je stemming of situatie (bijvoorbeeld ‘ik heb verdriet’, ‘ik twijfel wat ik moet doen’ of ‘nieuw leven’) en laat bijbelteksten zien die hierbij aansluiten. Je kunt ook zelf thema’s en teksten toevoegen. Via e-mail, WhatsApp, Facebook en Twitter kun je teksten doorsturen naar vrienden of familieleden. De database is samengesteld door theologiestudenten en grondig doorgenomen door predikanten. Zij hebben de bijbelgedeelten bij de thema’s met een pastorale blik bekeken.â€

Wereldwijd beschikbaar
De Engelse versie van Bible-Fit is nu wereldwijd beschikbaar voor iOS en gratis te downloaden in de App Store. Eind 2013 verschijnt de Nederlandse versie en in 2014 de Spaanse. Ook komt dan de Android versie beschikbaar.

Website: www.bible-fit.nl
Link App Store: https://itunes.apple.com/app/bible-fit/id554985424

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid