Spring naar bijdragen

RadiCall SermonJam Festival


Aanbevolen berichten

Jongerenfestivals zijn doorgaans gericht op vermaak, het krijgen van een goed gevoel, een korte tijd van zorgeloosheid. RadiCall is anders. RadiCall is een tegenbeweging. RadiCall is voor christenen vanaf 18 jaar die de fakecultuur van de doorsneefestivals zat zijn en een honger hebben naar echtheid, naar diepgang, naar radicaliteit. RadiCall SermonJam Festival is het eerste Sermon Jam Festival ter wereld.

RadiCall biedt als Sermon jam Festival een eigentijds tegengeluid met een radicale oproep. Er is geen flitsende liveband, geen spectaculair podium, er is geen entertainment en er zijn geen comfortabele stoelen. Het programma is ongedwongen en deels geïmproviseerd. Er zijn getuigenissen, muziekclips van bekende artiesten, spontane live-aanbidding, mini-preekjes en Sermon Jams. Het is voor het eerst dat een dergelijk avondvullend festival geprogrammeerd wordt.

RadiCall is een oproep tot bekering, gehoorzaamheid en overgave aan Jezus Christus. Iedereen mag zijn muziekinstrument meenemen en off-stage meespelen of een lied opgeven, maar je mag ook gewoon komen om te luisteren. Je komt gegarandeerd veranderd terug van RadiCall.

Voor meer informatie en gratis aanmelden: www.totdathijkomt.nl

Wat is een Sermon Jam?
Sermon Jams zijn korte maar krachtige filmpjes van 4 tot 10 minuten met een preekje of onderdelen van een preek van veelal bekende sprekers en een muziekbegeleiding. Via deze Sermon Jam-filmpjes staan er bekende prekers op het programma zoals David Wilkerson, Keith Green en John Piper. Een voorbeeld van een Sermon Jam,

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Lijkt me niet een festival waar ik snel heen zou willen gaan. ;)
20 cent voor koffie, gratis bijvullen en gratis toegang, die 100 meter wil ik er nog wel voor lopen als het niet regent.

Lol, woon je daar zo dicht bij? (P)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid