Spring naar bijdragen

Relatie aan gaan met een gescheiden christene.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Oke, een scheiding is niet zoals God het bedoelt heeft, dat staat duidelijk in de bijbel. Maar ik neem niet aan dat iemand trouwt met de bedoeling om te scheiden. Waarschijnlijk heeft diegene er zich ook heel rot over gevoeld en had hij/zij het liever ongedaan gemaakt. Moet diegene dan de rest van zijn/haar leven 'gestraft' hiervoor worden door nooit meer een relatie te mogen krijgen? God is toch juist een God van vergeving, van nieuwe kansen. Ik geloof tenminste dat het echt niet erg is om iemand een tweede kans te geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oke, een scheiding is niet zoals God het bedoelt heeft, dat staat duidelijk in de bijbel. Maar ik neem niet aan dat iemand trouwt met de bedoeling om te scheiden. Waarschijnlijk heeft diegene er zich ook heel rot over gevoeld en had hij/zij het liever ongedaan gemaakt. Moet diegene dan de rest van zijn/haar leven 'gestraft' hiervoor worden door nooit meer een relatie te mogen krijgen? God is toch juist een God van vergeving, van nieuwe kansen. Ik geloof tenminste dat het echt niet erg is om iemand een tweede kans te geven.

Jezus is van vergeving, voor een mens is dit moeilijker. Haat, afgunst en oorlog zit in onze genen gebakken ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid