Spring naar bijdragen

Kan iemand mij vertellen...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat dacht je van de positie van de moslim die openlijk zegt dat Mo niet zo'n hele fijne kerel was? Die kan, ook in Nederland gewoon voor zijn/haar leven vrezen.

Nou gaat lekker met de Islam hè? Je mag niets negatiefs over Mohammed zeggen, je mag Mohammed niet tekenen, maar o wee als je als niet moslim iets negatiefs over de Islam zegt, dan ben je Islamofoob, want aan de Islam daar ligt het allemaal niet aan.

Het ligt aan alles en iedereen behalve de islam natuurlijk. Islam betekend immers vrede. Althans, dat willen de politiek correcte mensen en de moslims ons voorhouden. Als ik echter naar de wereldkaart kijk naar conflicten dan zie ik dat de islam eerder dood en verderf betekend.

Juist, precies zoals de Bijbel de nakomelingen van Ismael ook beschrijft. Maar goed, daar heeft Sarah ook geen boodschap aan, want God had het helemaal mis met de Bijbel en daarom is hij later met de koran gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb Sarah geen verbastering van de naam Jezus zien maken. Daar doelt ze vervolgens mij op. Ik heb wel begrip voor haar reactie en vind het ook wel zwak dat zoiets in een discussie zou moeten.

Vroeger, toen Jezus nog Harry heette. Zo, nu heb je een Jezus grap. Moet kunnen mijn inziens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb Sarah geen verbastering van de naam Jezus zien maken. Daar doelt ze vervolgens mij op. Ik heb wel begrip voor haar reactie en vind het ook wel zwak dat zoiets in een discussie zou moeten.

Vroeger, toen Jezus nog Harry heette. Zo, nu heb je een Jezus grap. Moet kunnen mijn inziens.

Ik geloof er niet zo in dat jezelf de maat bent wat voor een ander acceptabel zou moeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb Sarah geen verbastering van de naam Jezus zien maken. Daar doelt ze vervolgens mij op. Ik heb wel begrip voor haar reactie en vind het ook wel zwak dat zoiets in een discussie zou moeten.

Vroeger, toen Jezus nog Harry heette. Zo, nu heb je een Jezus grap. Moet kunnen mijn inziens.

Ik geloof er niet zo in dat jezelf de maat bent wat voor een ander acceptabel zou moeten zijn.

Nee klopt, maar ik geloof er ook niet meer in dat de lange tenen van een individueel de maatstaf zouden moeten zijn voor wat acceptabel is. Je gekwetst voelen is een keuze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb Sarah geen verbastering van de naam Jezus zien maken. Daar doelt ze vervolgens mij op. Ik heb wel begrip voor haar reactie en vind het ook wel zwak dat zoiets in een discussie zou moeten.

Sarah geeft aan, dat zij de Koran als het woord van God ziet. De Koran leert heel duidelijk dat Jezus geen zoon van God is, dus ja, Sarah erkent dus dat zij Jezus niet als zoon van God ziet, waardoor zij dus op een Christelijk forum kan verwachten dat er kritiek op komt. Maar als je als Moslim beslist om dit mede te delen op een Christelijk forum, dan zul je er vast ook wel rekening mee houden, dat dit niet klakkeloos door iedereen geaccepteerd wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als het over de moeder van de paus zou zijn gegaan, dan had Thorgrem een klap van Fransiscus gekregen. :#

Was het maar zo'n feest. :D

Dan had ik in ieder geval de paus ontmoet. En nog een klap van hem gekregen ook, wie kan dat nog meer zeggen? :Y

Ja de zegeningen van de paus kunnen ook hard aankomen |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou gaat lekker met de Islam hè? Je mag niets negatiefs over Mohammed zeggen, je mag Mohammed niet tekenen, maar o wee als je als niet moslim iets negatiefs over de Islam zegt, dan ben je Islamofoob, want aan de Islam daar ligt het allemaal niet aan.

Het ligt aan alles en iedereen behalve de islam natuurlijk. Islam betekend immers vrede. Althans, dat willen de politiek correcte mensen en de moslims ons voorhouden. Als ik echter naar de wereldkaart kijk naar conflicten dan zie ik dat de islam eerder dood en verderf betekend.

Juist, precies zoals de Bijbel de nakomelingen van Ismael ook beschrijft. Maar goed, daar heeft Sarah ook geen boodschap aan, want God had het helemaal mis met de Bijbel en daarom is hij later met de koran gekomen.

Het is duidelijk dat jij niets van de islam hebt begrepen, verdiep je er eens in voordat je zulke dwaze uitspraken doet.

Ps;

Wanneer jij bij mij komt om mijn moeder te beledigen, vervolgens zegt; 'ik heb wel respect voor jou maar niet voor jouw moeder', zeg ik tegen jou; als jij respect voor mij had dan zou je mijn moeder niet beledigen. Het zelfde geldt voor de profeet vrede zij met hem.

Ontkennen dat Jezus de zoon van God is, of ontkennen dat Mohammed een profeet en boodschapper van God is, is heel wat anders dan wanneer jij opzettelijk beledigende woorden jegens hen roept en vernedert. Een normaal mens bespot andermans geloof niet, uit respect voor de ander. Jammer dit ik jou dit nog moet uitleggen.

Ik heb die zogenaamde 'vrijheid van meningsuiting' ook, maar nooit en ten nimmer zal je mij opzettelijk een ander pijn zien doen. Ik respecteer anderen en hun religie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vroeger, toen Jezus nog Harry heette. Zo, nu heb je een Jezus grap. Moet kunnen mijn inziens.

Ik geloof er niet zo in dat jezelf de maat bent wat voor een ander acceptabel zou moeten zijn.

Nee klopt, maar ik geloof er ook niet meer in dat de lange tenen van een individueel de maatstaf zouden moeten zijn voor wat acceptabel is. Je gekwetst voelen is een keuze.

Het zelfde geldt voor jouw individuele opvatting over wanneer een teen precies lang is en wanneer niet.

Wat draagt het trappen op lange tenen bij aan deze discussie?

Gevoel is overigens zelden een keuze m.i.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry maar ik heb helemaal geen beledigingen geuit, ik heb juist de realiteit geuit. Mohammed als volwassene die trouwt met een kind, mohammed die in menig oorlog betrokken was. Dat is geen belediging, dat staat allemaal in de Koran, dus logisch dat Christenen en niet moslims daar zeer grote moeite mee hebben, vooral ook omdat Mohammed daarna nog als belangrijkste figuur van de Islam beschouwd wordt. Een klein foutje is er dus toch wel gemaakt, door niet Jezus (volledig onberispelijk) maar Mohammed als leidende en voorbeeld figuur te beschouwen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloof er niet zo in dat jezelf de maat bent wat voor een ander acceptabel zou moeten zijn.

Nee klopt, maar ik geloof er ook niet meer in dat de lange tenen van een individueel de maatstaf zouden moeten zijn voor wat acceptabel is. Je gekwetst voelen is een keuze.

Het zelfde geldt voor jouw individuele opvatting over wanneer een teen precies lang is en wanneer niet.

Wat draagt het trappen op lange tenen bij aan deze discussie?

Gevoel is overigens zelden een keuze m.i.

Olorin, dit is een Christelijk forum, waar je kunt verwachten dat mensen zich met hand en tand verdedigen tegen mensen die Jezus en de Bijbel niet serieus nemen. Deze mensen kiezen er bewust voor de Koran op een Christelijk forum te verdedigen en als waarheid te prediken, dan moet je ook een beetje tegen kritiek kunnen lijkt mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De zelfde reacties werden net geplaatst en beantwoord, ik blijf niet herhalen. Lees terug.

Het is net alsof je zegt; waarom stuurde God Jezus als hij Mozes als had gestuurd? God heeft meerdere boodschappers wn. Profeten gestuurd, naar verschillende volkeren. Zo ook Jezus vreze zij met hem. Als jij gelooft dat Jezus God zelf is, dan is dat jouw geloof en ik respecteer dat. Ik geloof dat Jezus een boodschapper van god is, zoals Mohammed vrede zij met hem ook een boodschapper is. En wij houden van hem, zoals we ook van Mohammed houden.

Dit is wat Allah over Jezus (vrede zij met hem zegt);

“(Gedenkt) toen de Engelen zeiden: ,,O Maria, voorwaar, Allah kondigt jou een woord van Hem aan, een verheugende tijding: zijn naam is de Messias, Jezus zoon van Maria, in deze wereld en in het Hiernamaals is hij een man van eer en hij behoort tot degenen die dicht (bij Allah) staan. En hij spreekt tot de mensen vanuit de wieg en als volwassene en hij behoort tot de rechtschapenen.†Zij zei: ,,O mijn Heer, hoe kan ik een kind krijgen terwijl geen man mij heeft aangeraakt?†Hij (Allah) zei: ,,Zo is het: Allah schept wat Hij wil, als Hij over een zaak bepaalt, dan zegt Hij er slechts tegen: ,,Wees†en het is.â€

(Soerat Aali Imraan: 45-47)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee klopt, maar ik geloof er ook niet meer in dat de lange tenen van een individueel de maatstaf zouden moeten zijn voor wat acceptabel is. Je gekwetst voelen is een keuze.

Het zelfde geldt voor jouw individuele opvatting over wanneer een teen precies lang is en wanneer niet.

Wat draagt het trappen op lange tenen bij aan deze discussie?

Gevoel is overigens zelden een keuze m.i.

Olorin, dit is een Christelijk forum, waar je kunt verwachten dat mensen zich met hand en tand verdedigen tegen mensen die Jezus en de Bijbel niet serieus nemen. Deze mensen kiezen er bewust voor de Koran op een Christelijk forum te verdedigen en als waarheid te prediken, dan moet je ook een beetje tegen kritiek kunnen lijkt mij.

Daar is dit hoekje voor gemaakt, om hierover te discussiëren met moslims. (Lees de rubriek)

Ik beledig jouw geloof niet, gelukkig heb ik een goede opvoeding van mijn ouders gehad en mijn geloof staat mij dit niet toe. Ik geef slechts antwoorden op de vragen die mij gesteld worden, en voor zover ik me kan herinneren hebben we het hier alleen nog maar over de islam en profeet Mohammed vrede zij met hem gehad. Dus waar haal je vandaan dat ik jouw geloof heb aangevallen waardoor jij in verdediging schiet?

Ik geef je een advies; wil je jouw geloof verdedigen; doe dit dan met wijsheid en goede manieren. Daar bereik je meer mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik betwijfel ook om het kindhuwelijk met Aïsha anachronistisch te gaan bezien... In die tijd trouwde men nu immers jonger... In de Romeinse wereld werd een meisje b.v. van school gehaald (de rijke meisjes in ieder geval ;)) rond hun twaalfde, om zich voor te bereiden op het huwelijk die meestal rond haar dertiende voltrokken werd... Van Maria wordt ook vaak aangenomen dat ze niet ouder was dan veertien. Niettegenstaande blijf ik 9 jaar ook wel jong vinden, en hebben Moslims er vandaag in zekere mate de vrijbrief ingezien om met net zo'n jonge meisjes te kunnen huwen...

Verder zijn de papieren van Mohammed zeer bedenkelijk (zoals zijn roofcampagnes op karavanen van de Kuraish)

Verder ben ik de neiging toegedaan dat Sarah niet veel begrijpt van het Christelijk geloof. Zeggen dat Jezus niet zoon van God is, is voor veel Christenen beledigend, net zoals de bijbel vervalst noemen, net zoals de kwestie dat Jezus niet aan het kruis (of martelpaal voor onze JG-vrienden) zou zijn gestorven. Dit zijn namelijk essenties van het christelijk geloof... Toch vind ik dat de ervaring van beledigend niet altijd opgaat, kritisch staan tegenover iets, of iets kritisch benoemen, wordt over het algemeen als beledigend ervaren.

Ook is het absurd om te denken dat Jezus een "vervanger" zou zijn van Mozes... Mozes was een menselijke leider, en ja, in veel zaken loopt zijn geschiedenis parallel met die van Jezus, maar dan in het klein... Doorheen heel de joodse geschiedenis verwachten zij een messias, volgens Christenen is dit vervuld in Jezus, voor vele Joden niet om de simpele reden dat volgens velen van hen de Messias hen uit onderdrukking zou bevrijden, wat Jezus op het eerste zicht niet heeft gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daar is dit hoekje voor gemaakt, om hierover te discussiëren met moslims. (Lees de rubriek)

Ik beledig jouw geloof niet, gelukkig heb ik een goede opvoeding van mijn ouders gehad en mijn geloof staat mij dit niet toe. Ik geef slechts antwoorden op de vragen die mij gesteld worden, en voor zover ik me kan herinneren hebben we het hier alleen nog maar over de islam en profeet Mohammed vrede zij met hem gehad. Dus waar haal je vandaan dat ik jouw geloof heb aangevallen waardoor jij in verdediging schiet?

Ik geef je een advies; wil je jouw geloof verdedigen; doe dit dan met wijsheid en goede manieren. Daar bereik je meer mee.

Sarah, houd eerst eens een keer op met telkens weer te herhalen, hoezeer ik jou geloof wel niet beledig, dat is volstrekte onzin. Jij kiest als moslima bewust voor om hier de discussie aan te gaan, dan moet je niet telkens lopen te klagen dat ik jou zo beledig en niet zo respectvol ben t.o.v. de Islam. Ik haal alleen aan dat Mohammd trouwt met een 7 jarige en hij menig oorlog gevoerd heeft. Als mijn antwoorden op jou reacties dan niet voldoen aan jou maatstaven hoeft het heus niet te liggen aan het feit dat ik niet respectvol ben. Het zou misschien ook maar een heel klein beetje kunnen, dat ik wel gelijk heb? Misschien is het ondanks je verdediging toch niet normaal als volwassen man met een meisje van 7 te trouwen? Misschien heeft Mohammed tijdens zijn oorlogsvoeringen per ongeluk ook wel iemand met zijn zwaard aangeraakt?

Dit erkennen voor een moslim kan natuurlijk niet, dus moet er een andere weg bewandeld worden en dat is dan maar beschuldigen dat ik jou geloof beledig. Toch?

Als ik ook maar één notie van twijfel over de Islam bij jou had kunnen bespeuren, dan was de discussie ook anders gelopen. Dan had ik je gewezen op makkelijk te lezen bijbelboeken, Mattheus, Marcus, Lucas, over het onbesproken gedrag van onze voorbeeld, Jezus Christus, zoon van God, gestorven aan het kruis, voor mij en ook voor JOU. Helaas, ben jij hier voortdurend, de Islam, fel aan het verdedigen op een Christelijk forum, vindt je het gek dat er dan ook, flink met je in discussie gegaan wordt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik betwijfel ook om het kindhuwelijk met Aïsha anachronistisch te gaan bezien... In die tijd trouwde men nu immers jonger... In de Romeinse wereld werd een meisje b.v. van school gehaald (de rijke meisjes in ieder geval ;)) rond hun twaalfde, om zich voor te bereiden op het huwelijk die meestal rond haar dertiende voltrokken werd... Van Maria wordt ook vaak aangenomen dat ze niet ouder was dan veertien. Niettegenstaande blijf ik 9 jaar ook wel jong vinden, en hebben Moslims er vandaag in zekere mate de vrijbrief ingezien om met net zo'n jonge meisjes te kunnen huwen...

Verder zijn de papieren van Mohammed zeer bedenkelijk (zoals zijn roofcampagnes op karavanen van de Kuraish)

Verder ben ik de neiging toegedaan dat Sarah niet veel begrijpt van het Christelijk geloof. Zeggen dat Jezus niet zoon van God is, is voor veel Christenen beledigend, net zoals de bijbel vervalst noemen, net zoals de kwestie dat Jezus niet aan het kruis (of martelpaal voor onze JG-vrienden) zou zijn gestorven. Dit zijn namelijk essenties van het christelijk geloof... Toch vind ik dat de ervaring van beledigend niet altijd opgaat, kritisch staan tegenover iets, of iets kritisch benoemen, wordt over het algemeen als beledigend ervaren.

Ook is het absurd om te denken dat Jezus een "vervanger" zou zijn van Mozes... Mozes was een menselijke leider, en ja, in veel zaken loopt zijn geschiedenis parallel met die van Jezus, maar dan in het klein... Doorheen heel de joodse geschiedenis verwachten zij een messias, volgens Christenen is dit vervuld in Jezus, voor vele Joden niet om de simpele reden dat volgens velen van hen de Messias hen uit onderdrukking zou bevrijden, wat Jezus op het eerste zicht niet heeft gedaan.

Dit waren strategische zetten tijdens oorlogvoering. Nooit en ten nimmer heeft hij vrede zij met hem een persoon beroofd. Ik adviseer je om de islam objectief te bestuderen, middels betrouwbare bronnen. En je niet te laten beïnvloeden en leiden door foutieve berichtgevingen van de media, inet etc.

Dat iemand een ander geloof heeft ervaar ik niet als beledigend, een ieder zijn geloof/keuze. Discussiëren over geloof doen we met kennis, respect voor de ander en goede manieren. Echter, wanneer jij naar mij toe komt om iemand die voor mij een gerespecteerde, heilige is, opzettelijk te beledigen en vernederen (hetzij door je woordkeuze, valse beschuldigingen, vernederende manier van praten) dan ben je bewust iemand aan het kwetsen. Het is voor mij ook niet toegestaan om nog verder met zo'n persoon in discussie te gaan, daarom zeg ik; dan neem ik afstand.

Wij geloven ook niet dat Hij vrede zij met hem een vervanger was, ook niet dat de profeet Mohammed een vervanger was van Jezus. Wij geloven in alle profeten en boodschappers, en zij hadden allen dezelfde taak; het brengen van de boodschap. Dat de bijbel vervalst is, is door de mensen(ook dit was een beproeving) en niet door Jezus. Daarom stuurde Allah de laatste openbaring, en Hij belooft hierover te waken;

'' En Wij hebben de vermaning doen neerdalen en Wij zullen erover waken.'' (Al Hijr)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nooit en ten nimmer heeft hij vrede zij met hem een persoon beroofd. Ik adviseer je om de islam objectief te bestuderen, middels betrouwbare bronnen.

Of hij het zelf heeft gedaan weet ik niet, wel stond hij als legeraanvoerder toe dat zijn manschappen als barbaren moordend, plunderend en verkrachtend rondtrokken. Iets wat moslims vandaag de dag in vele gebieden waar ze de overhand hebben nog steeds doen.

Vrede zij met hem is de standaardtoevoeging. Daar blijkt in de praktijk helemaal niets van. Je zou beter kunnen zeggen; terreur, barbarisme en onderdrukking zij met hem.

En je niet te laten beïnvloeden en leiden door foutieve berichtgevingen van de media, inet etc.

Waarom vraag je dat terwijl overduidelijk is dat jij je wel hebt laten beïnvloeden en leiden door islamitische propaganda.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daar is dit hoekje voor gemaakt, om hierover te discussiëren met moslims. (Lees de rubriek)

Ik beledig jouw geloof niet, gelukkig heb ik een goede opvoeding van mijn ouders gehad en mijn geloof staat mij dit niet toe. Ik geef slechts antwoorden op de vragen die mij gesteld worden, en voor zover ik me kan herinneren hebben we het hier alleen nog maar over de islam en profeet Mohammed vrede zij met hem gehad. Dus waar haal je vandaan dat ik jouw geloof heb aangevallen waardoor jij in verdediging schiet?

Ik geef je een advies; wil je jouw geloof verdedigen; doe dit dan met wijsheid en goede manieren. Daar bereik je meer mee.

Sarah, houd eerst eens een keer op met telkens weer te herhalen, hoezeer ik jou geloof wel niet beledig, dat is volstrekte onzin. Jij kiest als moslima bewust voor om hier de discussie aan te gaan, dan moet je niet telkens lopen te klagen dat ik jou zo beledig en niet zo respectvol ben t.o.v. de Islam. Ik haal alleen aan dat Mohammd trouwt met een 7 jarige en hij menig oorlog gevoerd heeft. Als mijn antwoorden op jou reacties dan niet voldoen aan jou maatstaven hoeft het heus niet te liggen aan het feit dat ik niet respectvol ben. Het zou misschien ook maar een heel klein beetje kunnen, dat ik wel gelijk heb? Misschien is het ondanks je verdediging toch niet normaal als volwassen man met een meisje van 7 te trouwen? Misschien heeft Mohammed tijdens zijn oorlogsvoeringen per ongeluk ook wel iemand met zijn zwaard aangeraakt?

Dit erkennen voor een moslim kan natuurlijk niet, dus moet er een andere weg bewandeld worden en dat is dan maar beschuldigen dat ik jou geloof beledig. Toch?

Als ik ook maar één notie van twijfel over de Islam bij jou had kunnen bespeuren, dan was de discussie ook anders gelopen. Dan had ik je gewezen op makkelijk te lezen bijbelboeken, Mattheus, Marcus, Lucas, over het onbesproken gedrag van onze voorbeeld, Jezus Christus, zoon van God, gestorven aan het kruis, voor mij en ook voor JOU. Helaas, ben jij hier voortdurend, de Islam, fel aan het verdedigen op een Christelijk forum, vindt je het gek dat er dan ook, flink met je in discussie gegaan wordt?

Daarnet was het spotten met andermans geloof nog vrijheid van meningsuiting, nu heb je dit nooit gedaan. Ach weet je, het is goed zo.. Ik wil er verder ook niet meer op in gaan.

Ik heb net een heel stuk hierover geplaatst, in die tijd was het normaal wn. Een ieder trouwde op jonge leeftijd. Waren jouw voorouders ook allemaal pedofielen? In deze tijd roepen we dat een vrouw van 18 te jong is om te trouwen, over 100 jaar zal 30 misschien te jong zijn. Vraag jouw grootouders op welke leeftijd hun grootouders trouwden, kom dan maar terug..

Laat staan als we het hebben het over 1400 jaar geleden. Voeg daaraan toe dat de andere vrouwen van profeet vrede zij met hem weduwen waren, oudere vrouwen etc. Zou een pedofiel met een oudere vrouw trouwen??

Tijdens oorlog 'persongeluk' iemand met het zwaard raken is heel wat anders dan een moordenaar die opzettelijk onschuldigen heeft vermoord. Nu krabbel je terug, goed..

Dit rubriek is er voor O.a moslims om te discussiëren over geloof, de topic is geopend door een moslima, die met twijfels zit over haar geloof en dat is de islam. Nogal logisch dat ik het dan over de islam heb. Het lijkt eerder dat jij dit als een bedreiging ziet, ik adviseer je om goed na te denken. Gebruik je verstand.

Moge God mij en jou leiden naar de waarheid..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nooit en ten nimmer heeft hij vrede zij met hem een persoon beroofd. Ik adviseer je om de islam objectief te bestuderen, middels betrouwbare bronnen.

Of hij het zelf heeft gedaan weet ik niet, wel stond hij als legeraanvoerder toe dat zijn manschappen als barbaren moordend, plunderend en verkrachtend rondtrokken. Iets wat moslims vandaag de dag in vele gebieden waar ze de overhand hebben nog steeds doen.

Vrede zij met hem is de standaardtoevoeging. Daar blijkt in de praktijk helemaal niets van. Je zou beter kunnen zeggen; terreur, barbarisme en onderdrukking zij met hem.

En je niet te laten beïnvloeden en leiden door foutieve berichtgevingen van de media, inet etc.

Waarom vraag je dat terwijl overduidelijk is dat jij je wel hebt laten beïnvloeden en leiden door islamitische propaganda.

Er moet wel veel mis met je zijn om te geloven dat wij zo'n persoon zouden geloven en volgen, dat zo'n persoon de beste der schepselen is. Je bent verblind door leugens, moge God jou leiden naar de waarheid.

Laatste post naar jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er moet wel veel mis met je zijn om te geloven dat wij zo'n persoon zouden geloven en volgen, dat zo'n persoon de beste der schepselen is. Je bent verblind door leugens, moge God jou leiden naar de waarheid.

Laatste post naar jou.

De geschiedkundige waarheid negeer je dus maar simpelweg omdat het je niet aan staat. En ja, binnen de islam is er ontzettend veel mis, daarvan plukken niet-moslims (maar zeker ook moslims zelf) dagelijks de wrange vruchten.

Dit kan wel jouw laatste post naar mij zijn, dit zal echter niet mijn laatste post als reactie op wat jij schrijft zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Deze mensen kiezen er bewust voor de Koran op een Christelijk forum te verdedigen en als waarheid te prediken, dan moet je ook een beetje tegen kritiek kunnen lijkt mij.

Mijn post ging niet over inhoudelijke kritiek (zoals bijv. de inhoudelijke kritiek in de post boven deze). Maar gezien de discussie alweer verder gaat en ik niet het weer offtopic wil brengen (en dus het huidige gaande gesprek daarmee schaden) hou ik er verder over op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sarah, Thorgrem is een gewaardeerd lid hier op het forum, waar altijd normaal mee te discussieren is. Als jij hem klakkeloos zo durft te beschuldigen met 'je bent verblind door leugens' dan moet jij zelf eens even goed nadenken, of jij hier nu zit om een normale en uiteraard pittige discussie over de islam aan te gaan of alleen maar om de Islam te promoten.

Het smoesje dat je hier zit omdat dit topic is geopend door een moslim, is onzin aangezien topicschrijver sinds januari vorig jaar zich niet meer heeft vertoont. Daarnaast, zit jij in allerlei topics hier de islam te verdedigen en als er ook maar enige kritiek komt, zijn wij jou aan het beledigen en onrespectvol. Ik heb het geprobeerd, maar enige discussie is met jou niet mogelijk. Sterker nog jij bevestigd het voorooreel wat velen al over de moslims hebben, altijd met het vingertje naar de ander wijzen en direct een slachtofferrol aanmeten.

Wat mij betreft is de discussie met jou voorbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid