Spring naar bijdragen

Zelf initiatief nemen (meisje)?


Aanbevolen berichten

Gisteravond (vrijdag eigenlijk) heb ik een hele leuke jongen ontmoet bij een voetbalwedstrijd. Hij was met 2 vrienden, ik (meisje) was alleen. Ik moest verslag doen van de wedstrijd, dus zat met m'n laptop op schoot. Dat trok zijn aandacht en zo raakten we praat en hebben we heel de avond een beetje gekletst en heeft hij mij geholpen met het verslag doen van de wedstrijd.

We hadden het dus vooral over het voetbal, maar we hadden wel echt een klik en er werden veel grapjes gemaakt. Na afloop van de wedstrijd moest ik nog verder gaan met werken en waren hij en z'n vrienden helaas opeens verdwenen, want ze moesten nog een heel eind reizen naar huis.

Omdat ik die avond ook verslag deed via Twitter, wist hij mijn Twitternaam en konden we contact leggen. Toen kwamen we er via onze Twitterbio's achter dat we allebei gelovig zijn, heel toevallig! Hij stuurde me meteen een berichtje dat hij het mooi vond om te zien dat ik ook gelovig was. En we hadden zo een kort gesprek (via pb's) over de emoties bij het voetbal en de combinatie met het geloof. Verder vroeg hij nog naar welke kerk ik ging. Daarna moest hij het gesprek helaas beëindigen, want het was al behoorlijk laat en hij moest de volgende dag zelf weer voetballen. Hij wenste me welterusten en veel plezier bij mijn activiteiten voor zaterdag. Hij verzekerde me ook dat we elkaar snel weer zouden spreken.

Ik ken hem dus nauwelijks, maar het lijkt me echt heel leuk om hem vaker te spreken en dan misschien een keer iets af te spreken. Mijn vraag is nu: moet ik, als meisje, zelf het initiatief nemen en hem bijvoorbeeld vragen hoe zijn voetbalwedstrijd ging, of zijn nummer vragen oid? Of kan ik beter afwachten tot hij weer wat stuurt? En moet ik het erbij laten als hij niks stuurt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom j96!

Is het echt anders omdat je een meisje bent? Als je graag contact wilt zou ik initiatief nemen. Daarbij is het al positief dat hij ook met jou contact zoekt en wil blijven hebben. Komt wel goed dus. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk een meisje dat verslag doet van een voetbalwedstrijd!

Je hoeft niet nu al het initiatief te nemen voor een afspraakje maar je kan uiteraard wel vragen hoe zijn wedstrijd was. Als hij daar positief op reageert kunnen jullie daar samen op voortborduren en zie je vanzelf waar het uitkomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gisteravond (vrijdag eigenlijk) ........

Ik ken hem dus nauwelijks, maar het lijkt me echt heel leuk om hem vaker te spreken

.........

Hij verzekerde me ook dat we elkaar snel weer zouden spreken.

......

Mijn vraag is nu: moet ik, als meisje, zelf het initiatief nemen en hem bijvoorbeeld vragen hoe zijn voetbalwedstrijd ging,

Initiatief nemen voor wat?

Contact is al gelegd

Lijkt me prima. Gewoon vragen hoe de wedstrijd was.

Krijgen we een update? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid