Spring naar bijdragen

Ywam: Een andere zomervakantie


Aanbevolen berichten

Je mag het er niet mee eens zijn. Prima. Je hoeft het alleen niet van de daken te bazuinen. Er is niks met evangelisatie, zolang het de mensen vrijlaat een eigen keuze te maken.

Even voor de eerlijkheid: evangeliseren is ook van de daken af te bazuinen, dus als gelovigen het recht hebben te evangeliseren heeft bonjour datzelfde recht.

Credible is een christelijk forum dat nieuwsberichten uit christelijke hoek publiceert. De identiteit is duidelijk. Voor een openbaar forum waar iedereen zijn mening ongelimiteerd mag spuien zul je toch ergens anders terecht moeten.

Ik verwijs hiervoor naar mijn onderschrift. Is het zo lastig een afwijkende mening te horen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lullig he als je koekje van eigen deeg als n soort van boomerang in je nek terugketst. Ik wil best met je praten maar ik stoor me aan de hoeveelheid atheisten die komen lopen morren, zeker daar n aantal van hen keer rop keer met ondoordachte argumenten komen. Wellicht zou ik veel liever met je praten op n ander forum, over andere dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee. Niet aangesproken. Geërgerd.

Als iemand het niet eens is met mijn opmerkingen kan hij met tegenargumenten komen. Dat hele gedoe dat opmerkingen misplaatst zijn, vind ik een enorm teken van zwakte. Je moet eens opletten hoe vaak dat hier op het forum gebeurd. Geen tegenargument hebben en dan een stomme grap maken, de boodschapper uitschelden of andere geintjes. Alles om te verbergen dat iemand met de mond vol met tanden staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid