Spring naar bijdragen

Jesus is on his way people.. REPENT!


Aanbevolen berichten

Hallo broeders en zusters!

Er is zoveel meer hier op de wereld dan de mensen denken!

En zelfs de christenen weten niet lang nog alles ( ik ook nog niet ).

We weten allemaal dat Satan hard werkt om zielen in de hel te krijgen!

Ook weten we dat we in de laaste dagen leven ( al word dit al jaren lang gezegt ).

Laten we beginnen met de muziek industrie. Het is allang al duidelijk dat wereldse muziek niet christelijk zijn vooral van de afgelopen jaren. Bijna alle muziek nu gaat over seks, geld en word er veel gescholden.

Veel mensen denken dat muziek zo onschuldig is maar dat is het niet!

Satan was de engel van muziek en probeert dus zo zielen naar de hel te brengen.

Wanneer je wereldse muziek luisterd ben je eigenlijk demonen aan het uitnodigen!

Verdrietige muziek maakt je verdrietig, muziek over geld maakt je materialistisch, geweldadige muziek maakt je gewelddadig enz enz zonder dat je het zelf door hebt!

Maar dit geld niet alleen voor muziek.. Ook voor films, tekenfilms etc.

Maar even terug op de muziek industrie. Dit is de wereld van de duivel, satan regeerd.

Dat is waarom christenen het altijd moeilijk zullen hebben hier! Om echt succesvol te worden hier op de wereld moet je je aan satan opgeven, want dit is zijn wereld..

Er zijn veel satanische sektes maar de meest bekende zijn de Illiminati en de FreeMasons.

In de Illuminati zitten "de elite" dus de koningen, presidentes enz en zelf de Paus! Die is niet zo heilig als de mensen denken.

En dan zijn er veel mensen die werken voor de illuminati en dat zijn de artiesten, filmmakers, eigennaars van grote bedrijven ( auto bedrijven, computer bedrijven enz enz), modellen, designers enzovoort.

Als je voor ze wilt werken moet je je "ziel verkopen" je tekent en bloed contract en voert een ritueel uit! En zo heb je je overgegeven aan de duivel.

Maar dat is niet alles je moet je dierbaarste geven als cadeau aan de duivel. Maar de duivel beloofd ze wel dat ze alles zullen krijgen wat ze willen!

Als ze dus in die sekte zitten moeten ze ook allemaal tekens uitvoeren in hun video clips, tijdens reclames en optredes.

Dit is de bekenste teken.

[attachment=0]image.jpg[/attachment]

De 666 teken.

Zoek maar eens op google the illimunati of freemasons en daar vind je verder nog meer informatie.

Dit was een kleine 'informatie' hierover.

Nu ga ik verder op het teken van het beest.

We weten allemaal dat er in de bijbel staat dat als je het teken van het beest neemt dat je niet in het koningrijk van god komt!

Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen. (Openbaring 13:16, 17 NBV)

In Amerika is Obama als bezig om de New world order in te zetten.

Ook is hij van plan om een chips te implanteren in de RECHTERHAND van de mens.

Zoek het op : Obamacard RFID Chip. Als ik het hier ga plaatsen word dit alleen maar nog langer!

Nou zeggen ze dat dit messchien in 2016 zal gebeuren. Deze chip zal je paspoort, je identiteitskaart, je bank kortom je alles zijn! Zonder deze chip kan je niet kopen, verkopen, reizen, naar de dokter enz enz.

Nou denken en geloven veel christenen ( ik ook ) dat deze chip mogelijk het teken van het beest is waarover in de bijbel gesproken word. Maar dit allemaal zal plaats vinden wanneer Christus is teruggekeert om zijn kinderen op te halen. De vervoering ( the rapture ). Na dat Christus gekomen is en zijn kinderen heeft opgehaald begint de beproeving ( the tribulation ) die 7 jaar zal duren. De christenen die meegenomen zijn zullen 7 jaar lang feesten met hem!

Maar er zullen ook veel christenen achter gelaten worden! De anti christ komt dan en zal 42 maanden ( drie en half jaar ) 'lief' zijn. Veel mensen zullen hem aanbidden! Maar na de 42 maanden zal de anti christ vervelende dingen gaan doen voor nog eens 42 maanden en dan zullen veel mensen weten dat hij de anti christ was. In die tijd zullen veel christenen Christus verlaten! Zullen christenen het erg moeilijk krijgen. We zullen gemarteld worden, vermoord en zelfs onthoofd worden wat ook in de bijbel staat voorspeld! Dit zal een erg moeilijke tijd zijn voor ons christenen. En het is niet makkelijk om

'Heilig' genoeg te zijn om door christus meegenomen te worden.

Nou heeft Obama ook 40.000 guillotines besteld! Zoek het op! ( anders word het teveel

Hier ).

Waarom zou Obama guillotines bestellen?

Ook zag ik tronen, en aan hen die erop zaten werd recht gedaan. Het zijn de zielen van hen die onthoofd waren omdat ze van Jezus hadden getuigd en over God hadden gesproken; zij hadden het beest en zijn beeld niet aanbeden en ook zijn merkteken niet op hun voorhoofd of hun hand gekregen. Zij waren tot leven gekomen en heersten duizend jaar lang samen met de messias. (Openbaring 20:4 NBV)

Zou het toch waar zijn dat Jezus onderweg is?

Niemand weet wanneer hij terug komt behalve de vader Jehova!

Maar tot die tijd geef je over aan de heer! Want morgen is je niet beloofd!

Als jullie vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden voor jullie!!

Wat is er zo satanisch aan ingeplanteerde chip? Mijn kat heeft er ook eentje en het is erg handig m.b.t. identificatie. Doe mijn maar zo'n ding, scheelt een hoop pasjes gedoe.

"Maar dan kun je niets meer kopen of verkopen!", dan zorg je toch dat iemand anders het voor je doet? Er zijn ergere dingen te verzinnen dan dit.

Volgens mij roepen christenen al 2000 jaar lang dat Jezus 'spoedig' terugkomt en dat er tekenen zijn. Het is blijkbaar een lange weg van hemel naar aarde...

Ja klopt daarom zei ik het al dat er al jaren word gezegt dat jezus 'spoedig' terugkomt.

Maar niemand behalve god weet wanneer dat is. Dat kan morgen zijn, over 1 maand, jaar of eeuw zijn.

Het idee dat de chip eenbeetje overkomt als de teken van het beest vind ik satanisch.

En ja vele mensen zullen zeggen dat het veel handiger is IS HET OOK!

Maar stel dus dat ze 'ooit' met die chip komen en ze zeggen dat je zonder die chip helemaal

Niets kan doen ( net als wat er in de bijbel staat ) zal jij hem

Nemen? Zal je denken dat het een normale chip is?

En nogmaals het is niet zeker dat de chip de teken van het beest is. Het is alleen maar het idee.

Thanks voor je tijd en het lezen van mijn OP. Xx

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waar in de Schrift staat dat de satan de engel van muziek is?

De HEER richtte zich tot mij: ‘Mensenkind, hef over de koning van Tyrus een dodenklacht aan: “Dit zegt God, de HEER : Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. (Ezechiël 28:11, 12 NBV)

Je leefde in Eden, in de tuin van God, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van God, waar je wandelde tussen vurige stenen. Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van God en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.â€â€™ (Ezechiël 28:13-19 NBV)

Lees heel Ezechiël als je wilt :) xx

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus jij denkt dat god een bunker niet kan vernietigen?

Dus jij denkt dat Jezus/God zich wat aantrekt van een chip als jij goed leeft?

Nee. Ik zeg niet dat de chip het teken van het beest is maar het idee!

En ja in de bijbel staat dat als je het teken van het beest hebt ontvangen je niet in hods koningrijk komt.

Maar dus stel dat de chip het teken van het beest is en je hem neemt maakt niet uit hoe 'goed' jij leeft of leefde dan kom je niet in gods koningrijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar waar is nou het bewijs voor al je claims? Waar is het bewijs dat de paus en Obama de duivel dienen? Waar is het bewijs dat dat teken dat je met je hand maakt werkelijk duivels is?

Als jij je wil bezighouden met complottheorieën moet je het zelf weten, maar ik vind het wel vrij grof dat je een oordeel velt over het geloof van bepaalde mensen (zoals Obama en de paus) zonder dat je daar bewijs voor hebt. (En alleen verwijzen naar een uitspraak van de paus over de hemel en de hel die hij volgens mij nooit heeft uitgesproken, telt niet als bewijs).

Link naar bericht
Deel via andere websites
De HEER richtte zich tot mij: ‘Mensenkind, hef over de koning van Tyrus een dodenklacht aan: “Dit zegt God, de HEER : Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. (Ezechiël 28:11, 12 NBV)

Je leefde in Eden, in de tuin van God, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van God, waar je wandelde tussen vurige stenen. Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van God en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.â€â€™ (Ezechiël 28:13-19 NBV)

En waar in deze verzen staat expliciet aangegeven dat de satan een engel van muziek is? Of dat er überhaupt een engel van muziek is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals Skippy al aangeeft staat er een hoop onzin op het internet. Het idee dat het einde van de wereld nabij is bestaat ook al 2000 jaar. De invoering van de burgerlijke stand was ook al het teken van het beest en de verplichte inschrijving bij de Kamer van Koophandel voor bedrijven. Waar ik maar mee wil zeggen laat je niet meeslepen door allerlei geruchten en blijf je met beide benen op de grond staan. Het einde van de wereld komt als een dief in de nacht dus alles wat mensen aanwijzen als teken is bijvoorbaat verdacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allereerst vind ik het spijtig dat je nog geen officieel overheidsdocument hebt laten zien waarin staat dat Obama een chip in ieders hand wil laten inplanteren.

En van de Paus? Zei de Paus niet laast dat een geen hel en hemel bestaat?

Voor zover ik weet. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een bron dan waaruit dat zou blijken.

Maar de Paus doet veel wat er verboden word in de bijbel zoals, beelden aanbidden.

En waar in de bijbel staat er dat je moet bidden naar Maria?

Ik weet zeker dat de paus geen beelden aanbid. Dat zou namelijk tegen de katholieke leer ingaan. Waar in de bijbel staat dat je moet bidden tot Maria? Dat is een interessante vraag waar ik best met je over wil praten maar dan wil ik eerst van jou weten waar in de bijbel staat dat alles in de bijbel moet staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Allereerst vind ik het spijtig dat je nog geen officieel overheidsdocument hebt laten zien waarin staat dat Obama een chip in ieders hand wil laten inplanteren.
En van de Paus? Zei de Paus niet laast dat een geen hel en hemel bestaat?

Voor zover ik weet. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een bron dan waaruit dat zou blijken.

Maar de Paus doet veel wat er verboden word in de bijbel zoals, beelden aanbidden.

En waar in de bijbel staat er dat je moet bidden naar Maria?

Ik weet zeker dat de paus geen beelden aanbid. Dat zou namelijk tegen de katholieke leer ingaan. Waar in de bijbel staat dat je moet bidden tot Maria? Dat is een interessante vraag waar ik best met je over wil praten maar dan wil ik eerst van jou weten waar in de bijbel staat dat alles in de bijbel moet staan.

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS TOT DAT WEL.

Ik ben klaar met deze topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Allereerst vind ik het spijtig dat je nog geen officieel overheidsdocument hebt laten zien waarin staat dat Obama een chip in ieders hand wil laten inplanteren.
En van de Paus? Zei de Paus niet laast dat een geen hel en hemel bestaat?

Voor zover ik weet. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een bron dan waaruit dat zou blijken.

Maar de Paus doet veel wat er verboden word in de bijbel zoals, beelden aanbidden.

En waar in de bijbel staat er dat je moet bidden naar Maria?

Ik weet zeker dat de paus geen beelden aanbid. Dat zou namelijk tegen de katholieke leer ingaan. Waar in de bijbel staat dat je moet bidden tot Maria? Dat is een interessante vraag waar ik best met je over wil praten maar dan wil ik eerst van jou weten waar in de bijbel staat dat alles in de bijbel moet staan.

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS DOET DAT WEL.

Ik ben klaar met deze topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waar in de Schrift staat dat de satan de engel van muziek is?

De HEER richtte zich tot mij: ‘Mensenkind, hef over de koning van Tyrus een dodenklacht aan: “Dit zegt God, de HEER : Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. (Ezechiël 28:11, 12 NBV)

Je leefde in Eden, in de tuin van God, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van God, waar je wandelde tussen vurige stenen. Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van God en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.â€â€™ (Ezechiël 28:13-19 NBV)

Lees heel Ezechiël als je wilt :) xx

Ik lees hierin geen aanleiding te denken dat Satan de engel van de muziek is? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS TOT DAT WEL.

Ik ben klaar met deze topic.

Nergens in de Bijbel staat dat je je tanden moet poetsen en toch doe ik dat. Ik vind het jammer dat je zonder een goede aanleiding te geven, de H. Maagd op deze manier gebruikt om de Paus zwart te maken. Ik hoop dat je beseft dat je mensen daarmee tegen het zere been stoot. Dat mag natuurlijk, maar het zou dan fijn zijn als je aangeeft waarom je dat doet en op basis waarvan je je redenering maakt. Hetzelfde geldt voor de vragen die mensen je stellen, het is voor de discussie wel zo aangenaam als je deze vragen op een beschaafde en met zin voor discussie beantwoord. Als je daar geen trek in hebt, dan lijkt het mij beter dit topic dan maar te sluiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS TOT DAT WEL.

Ik ben klaar met deze topic.

Dat is spijtig. Je bent namelijk nog niet toegekomen aan het beantwoorden van 2 toch wel simpele vragen die ik geplaatst heb als reactie op je vele beschuldigingen en verdachtmakingen.

Je had het er eerder over dat ook jij als christen fouten maakte maar dat je toch zeker beter christen was dan de paus. Dat blijkt nu helaas niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS DOET DAT WEL.

Nergens in de Bijbel staat dat je je tanden moet poetsen en toch doe ik dat. Ik vind het jammer dat je zonder een goede aanleiding te geven, de H. Maagd op deze manier gebruikt om de Paus zwart te maken. Ik hoop dat je beseft dat je mensen daarmee tegen het zere been stoot. Dat mag natuurlijk, maar het zou dan fijn zijn als je aangeeft waarom je dat doet en op basis waarvan je je redenering maakt. Hetzelfde geldt voor de vragen die mensen je stellen, het is voor de discussie wel zo aangenaam als je deze vragen op een beschaafde en met zin voor discussie beantwoord. Als je daar geen trek in hebt, dan lijkt het mij beter dit topic dan maar te sluiten.

Als het waar is dat de hoogste geestelijke leider van de kerk bidt tot Maria, terwijl de bijbel nadrukkelijk verbiedt om de overledenen te aanbidden of aan te roepen, en Paulus en Petrus en de engelen niet aanbeden mogen worden, en zelfs Jezus zegt niet tot hem maar tot Zijn Vader te bidden, dan lijkt mij dat in het onderwerp van Jezus' spoedige komst en bekeringsgezindheid, dit zeker ook een relevant punt is dat vraagt om bekering en verbetering.

De HEER is mijn helper zegt David. Niet: Mozes is mijn helper. Of: Henoch is mijn helper. En ook niet: Abraham is mijn helper. Hulp vragen aan Maria lijkt mij dan uiterst kwalijk. Je maakt dus niet de Paus zwart op deze manier, maar je maakt Maria de moeder van Jezus Christus zwart. Hoe moet zij verantwoorden, dat de halve gelovige gemeenschap de troon van God voorbij gaan om hulp en toeverlaat te zoeken bij Maria?

Gelukkig weet God precies hoe het zit, namelijk dat Maria noch Christus, noch enig ander van de discipelen, heeft opgeroepen om Maria te aanbidden.

Want de volgens mij onbetwistbare waarheid is dat niemand tot Maria kan komen buiten God om. Niemand kan tot Maria komen buiten Christus om. Wat heb je Maria dan nog nodig? Kan zij méér voor jou betekenen dan Jezus Christus? Nee, dat doet tekort aan Christus. Begrijpt zij méér van de ellende en het lijden dan Jezus Christus? Nee, dat doet tekort aan Christus. Het is juist de bedoeling van de middeling van Jezus Christus dat je rechtstreeks toegang krijgt tot de Troon van God ZELF. Dan is het jammer dat je bij de wegvrijmaker Jezus Christus de verkeerde kant op gaat en je heil niet zoekt via Christus bij God de Vader, maar bij anderen die niet boven- maar ondergesteld zijn aan de Hogepriester en de gezalfde Koning Jezus Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Allereerst vind ik het spijtig dat je nog geen officieel overheidsdocument hebt laten zien waarin staat dat Obama een chip in ieders hand wil laten inplanteren.

Voor zover ik weet. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een bron dan waaruit dat zou blijken.

Ik weet zeker dat de paus geen beelden aanbid. Dat zou namelijk tegen de katholieke leer ingaan. Waar in de bijbel staat dat je moet bidden tot Maria? Dat is een interessante vraag waar ik best met je over wil praten maar dan wil ik eerst van jou weten waar in de bijbel staat dat alles in de bijbel moet staan.

NERGENS NERGENS IN DE BIJBEL STAAT ER DAT JE MOET BIDDEN TOT MARIA MAAR DE PAUS DOET DAT WEL.

Ik ben klaar met deze topic.

Dus je kunt een heleboel oordelen en beledigingen uiten in een topic, en zodra mensen daar netjes en kritisch op reageren, ben je weg? Doei dan maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De topicstarter is klaar met z'n eigen topic..?

Maar serieus, je zult verbaasd staan hoeveel (verstandige) mensen in deze kul geloven.

En niet alleen christenen met bijv. hun eindtijd, antichrist en satanskerk, maar ook 'believers' van bijv. allerlei complottheorieën, aliens en wereldwijde samenzweringen. Je zou dergelijke denkbeelden eens naast elkaar moeten leggen en de overeenkomstige patronen eruit proberen te pikken. Erg interessant, dan zullen je vooral de psychologische aspecten ervan gaan opvallen.

Zoek maar eens op woorden als 'illuminatie' op youtube en je hebt uren kijkplezier! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Obama werkt in het geheim samen met buitenaardse beschavingen. Onder het pentagon is een geheime vliegbasis gebouwd waar buitenaarde ruimtevaartuigen die in de loop der jaren zijn onderschept door defensie en de amerikaans geheime inlichtingendiensten worden onderzocht.

Obama is hiervan op de hoogte en zal deze nieuwe technologieen gebruiken om de alleenheerschappij te kunnen voeren over de wereld. Hij werkt in het geheim nauw samen met de buitenaardsen aan nieuwe allesvernietigende wapens.

In de tussentijd doet hij zich voor als een sympatieke man. Maar wisten jullie dat zijn creditcardnummer eindigt op 666? Dus ik weet dat Obama de antichrist is. En de buitenaardsen zullen in werkelijkheid demonen zijn die de mensheid willen wegvagen.

Ook stopt Obama alle amerikaanse voedingsmiddelen(die wij importeren) vol gemodificeerde middelen die je na veel gebruik slaafs en willoos maken, zodat hij de controle kan voeren over de mensheid.

Ik heb dit allemaal uit zeer betrouwbare bron vernomen. Dus ik licht jullie allemaal in als ik nog meer te weten kom. _O-:#:#

(ps ik zal binnenkort een boek uitbrengen over deze "betrouwbare" wetenswaardigheden, dan kunnen jullie deze "feiten" zelf nalezen, voordat jullie hiervan binnenkort via het NOS journaal iets zullen vernemen _O-:# )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar nu je dit zo openlijk naar buiten hebt gebracht zal ik maar goed uitkijken. Waarschijnlijk staat er op dit moment al een zwarte sedan voor je deur met geblindeerde ramen. Daarin zitten twee mannen in strak zwart pak met zwarte stropdas en zonnebril. En nee, het zijn niet The Blues Brothers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar nu je dit zo openlijk naar buiten hebt gebracht zal ik maar goed uitkijken. Waarschijnlijk staat er op dit moment al een zwarte sedan voor je deur met geblindeerde ramen. Daarin zitten twee mannen in strak zwart pak met zwarte stropdas en zonnebril. En nee, het zijn niet The Blues Brothers.

Dank voor de waarschuwing!

Ik zal mijn ogen en oren goed open houden Thorgrem. Wellicht dat ik ik zo mijn koffers pak en op weg ga naar een onbekende bestemming voor die zwarte sedan voor de deur staat. Ook via internet hebben ze "handlangers" die mijn ip achterhalen en mij komen opzoeken nu ik dit nieuws openlijk heb gedeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

overigens Paus Johannes Paulus natuurlijk ook zijn hele leven vijand van eerst de Stasi en naderhand de KGB, toch heeft ie het ondanks hun tegenwerking tot paus geschopt. Lijkt me een uitgelezen beschermheilige voor mensen die achtervolgd worden door 'mannen in zwarte sedans'.

En als je dan niet door die mannen wordt ontvoert, hebben we meteen nog een wonder!^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Even terug naar het thema....

Ik geloof serieus dat Jezus "parousia" een feit is.

Als we de tekenen van Jezus "tegenwoordigheid, parousia" bekijken in Mattheüs hoofdstuk 24 dan zijn alle tekenen in het wereldbeeld te zien.

Bovendien bevinden we ons in de eindtijd. Gods Koninkrijk zal dan ook binnenkort ingrijpen op aarde en God zal de heerschappij over de aarde overnemen van al het onvolmaakt, menselijk bestuur.......

(Daniël 2:44) En in de dagen van die koningen zal de God des hemels een koninkrijk oprichten dat nooit te gronde zal worden gericht. En het koninkrijk zelf zal aan geen ander volk worden overgedragen. Het zal al deze koninkrijken verbrijzelen en er een eind aan maken, en zelf zal het tot onbepaalde tijden blijven bestaan,

(Openbaring 14:6, 7) 6 En ik zag een andere engel in het midden van de hemel vliegen, en hij had eeuwig goed nieuws, om dat als blijde tijdingen bekend te maken aan hen die op de aarde wonen, en aan elke natie en stam en taal en elk volk, 7 en hij zei met een luide stem: „Vreest God en geeft hem heerlijkheid, want het uur van het oordeel door hem is gekomen, en aanbidt daarom Degene die de hemel en de aarde en [de] zee en [de] waterbronnen gemaakt heeft.â€

fijne dag,

Ed

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid