Spring naar bijdragen

Bijbelse film "After the tribulation" nu in het Nederlands!


Aanbevolen berichten

Hoi allen,

De Bijbelse film "After the tribulation" over de eindtijd, de opname en de grote verdrukking is er nu in het Nederlands! Misschien heeft een van jullie er wel eens van gehoord want de Engelse versie is miljoenen keren bekeken. Kent Hovind komt er ook in voor, hij spreekt vanuit de gevangenis.

Uit de beschrijving:

After the tribulation: De fraude van de pre-tribulatie-opname ontmaskerd

Meer dan twee miljoen mensen hebben naar de Engelse versie van deze film gekeken!

Satan werkt achter de schermen om een één wereldregering en een één wereldreligie op te zetten ter voorbereiding op de Antichristus. Hij heeft ook moderne Evangelische Christenen misleidt zodat ze zijn gaan geloven dat ze van deze aarde verwijderd zullen zijn vóórdat de grote tribulatie (verdrukking) plaatsvindt. Deze doctrine, bekend als de pre-tribulatie opname, onderwijst dat Christus op elk moment zou kunnen terugkeren, en dat er geen tekenen zullen zijn van zijn komst. Ten gevolge van deze misleiding zijn de meeste Christenen totaal onvoorbereid voor de komst van hetgeen waartegen de Bijbel ons waarschuwt.

In deze documentaire met grote implicaties bewijzen pastor Steven Anderson, pastor Roger Jimenez, creatiewetenschapper dr. Kent Hovind en filmmaker Paul Wittenberger uit de King James Version van de Bijbel dat de opname NA DE TRIBULATIE plaats zal vinden maar vóórdat God zijn toorn uitgiet op deze aarde. Zij ontmaskeren ook Satan's plannen voor een globale overheid en een nieuwe wereldorde.

Meer informatie over deze film:

http://www.afterthetribulation.com/

http://www.kjvprophecy.com/

(De makers van deze film hebben het zelf helemaal online gezet om zoveel mogelijk mensen te bereiken)

Het lijkt me een interessante film, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien heeft een van jullie er wel eens van gehoord want de Engelse versie is miljoenen keren bekeken. Kent Hovind komt er ook in voor, hij spreekt vanuit de gevangenis.

Nee nooit van gehoord. Maar ik kan niet zeggen dat Hovind die film voor mij er aantrekkelijker op zou maken.

Satan werkt achter de schermen om een één wereldregering en een één wereldreligie op te zetten ter voorbereiding op de Antichristus. Hij heeft ook moderne Evangelische Christenen misleidt zodat ze zijn gaan geloven dat ze van deze aarde verwijderd zullen zijn vóórdat de grote tribulatie (verdrukking) plaatsvindt. Deze doctrine, bekend als de pre-tribulatie opname, onderwijst dat Christus op elk moment zou kunnen terugkeren, en dat er geen tekenen zullen zijn van zijn komst. Ten gevolge van deze misleiding zijn de meeste Christenen totaal onvoorbereid voor de komst van hetgeen waartegen de Bijbel ons waarschuwt.

De taal in dit citaat valt me vooral op. Verkondigers van de concurrerende theorie worden misleid door de duivel en christenen die er in trappen vallen zo in de valstrik omdat ze totaal niet voorbereid zijn.

Juist het 'tegenkamp' vind ik een soort gelijk betoog houden met oa. ook teksten met een soortgelijke dreiging en taal. Mij staat het persoonlijk allemaal niet zo aan, die vorm van je boodschap verkondigen.

Het lijkt me een interessante film, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Om eerlijk te zijn vind ik het toch best wel lang om daar naar te kijken. Misschien heb ik gewoon te weinig geduld daarvoor. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie eigenlijk niet zo goed in waar die mensen zich druk om maken. Opname voor of na de verdrukking. Wel of geen opname. Antichrist of niet.

Er is maar een ding waar Jezus duidelijk over was: we weten niet wanneer Hij terugkomt, dus leef je leven zo alsof Hij elk moment voor je deur kan staan. En dat is denk ik het enige wat we moeten weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

whoo.. die steven anderson zo rond 5.30 is echt een kast nicht.

verder een stel weirdo's bij elkaar die de hele bijbel uit elkaar knippen en weer aan elkaar plakken en vervolgens een conclusie trekken die van te voren al vast stond.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Korte samenvatting.

Op het einde van het filmpje gaan ze er zonder meer van uit dat zij tot de uitverkorenen behoren en dat de rest van de mensheid het aan zichzelf te danken hebben dat ze verteerd zullen worden door Gods toorn. Beetje van, wij lekker wel en jullie lekker niet, in plaats van triestheid, heerst grote vreugde en een bijna satanistische zelfvoldaanheid bij deze personen die zichzelf naast God zien staan op de dag des oordeels.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het klopt dat de auteurs van deze film geen calvinisten zijn, op hetzelfde Youtube kanaal staat namelijk ook het volgende filmpje:

Maar goed, dat is verder off topic. Deze film After the tribulation http://www.youtube.com/watch?v=SQ0bFpzpb2g gaat niet over de Dordtse leerregels, deze film gaat over de grote verdrukking. Ik vraag me af: heeft iemand deze film gezien en een inhoudelijke mening of opmerking? Ik vond deze film namelijk nogmaals zeer interessant maar ik vraag me af wat mensen er inhoudelijk verder van vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pffff.... ja hoor, elektronisch betalen is t werk van de duivel. En ik maar af en toe van deze duivelse manier gebruik maken als ik aan goede doeken schenk :(

Volgens mij bedoelen ze niet dat elektronisch betalen/pinnen Satanisch is. Er staat in de Bijbel namelijk het bekende vers: "And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name." (Revelation 13:17) De Antichristus zal er dus voor zorgen dat niemand kan kopen of verkopen, tenzij je het teken van het beest hebt. Maar hoe kan dat? Hoe kan de Antichristus daarvoor zorgen? In de film zeggen ze dat contant geld steeds meer in onbruik raakt, en vervangen wordt door elektronische betaling. Maar contant geld is veel lastiger te controleren dan een elektronische betaling, waardoor de Antichristus waarschijnlijk ook een systeem van elektronische betalingen gaat invoeren, zodat hij totale controle heeft. Zie onderstaand stukje uit de film

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk.... een voorganger die een dik uur preekt over hoe slecht het geloof van een ander wel niet is. In zo'n kerk zou ik na 15 minuten weglopen. Elk geloof wat niet op eigen benen kan staan en constant zulke aanvallen op andere geloven nodig heeft is een parasiterend geloof zonder enige waarde in mijn ogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pffff.... ja hoor, elektronisch betalen is t werk van de duivel. En ik maar af en toe van deze duivelse manier gebruik maken als ik aan goede doeken schenk :(

Volgens mij bedoelen ze niet dat elektronisch betalen/pinnen Satanisch is. Er staat in de Bijbel namelijk het bekende vers: "And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name." (Revelation 13:17) De Antichristus zal er dus voor zorgen dat niemand kan kopen of verkopen, tenzij je het teken van het beest hebt. Maar hoe kan dat? Hoe kan de Antichristus daarvoor zorgen? In de film zeggen ze dat contant geld steeds meer in onbruik raakt, en vervangen wordt door elektronische betaling. Maar contant geld is veel lastiger te controleren dan een elektronische betaling, waardoor de Antichristus waarschijnlijk ook een systeem van elektronische betalingen gaat invoeren, zodat hij totale controle heeft. Zie onderstaand stukje uit de film

Je doet niet heel erg je best om aan te tonen dat ze niet propageren dat elektronisch betalen van de duivel is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid