Spring naar bijdragen

Chrome tapbladen afsluiten is het nummer van het beest zien


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ongelooflijk. Terwijl de bijbel nog wel zo duidelijk is dat dat je het getal niet kunt zien, maar moet berekenen. Dat wil zeggen volgens Openb.13:18: voor wie het verstand heeft.. :+

Wat je wel ziet, zegt de bijbel, dat is een beest dat spreekt als de draak (de satan die Adam ook ten val bracht met zijn schijnwaarheden) die er een beetje uit ziet als het Lam (horens van het Lam) en die er niet uitziet als iets akeligs (want het verleidt) en het zal zijn macht bewijzen doordat het een beeld tekenen zal laten doen.

En als de chromen tapbladen worden gesloten of weggeschoven, is het volgens mij tijd om naar bed te gaan. Want dan zal er ook wel niets meer uit de tap komen.. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

De gebeten vrucht ...

En Apple is weer de gebeten hond :(

Waarmee we nu wel de natuur van de vrucht hebben herleid tot die van de hond.

En laat dat nou in overeenstemming zijn met de evolutietheorie !

image019.jpg

gebeten vrucht = apple = gebeten hond = gebeten beest...

Dus je suggereert nu dat de evolutietheorie satanisch is?!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee joh! :E Ik stel dat als hond en appel van dezelfde aard zijn, zoals we hier ook hebben geconstateerd;

dat dat wordt ondersteund door (c.q. een ondersteuning is van) de evolutietheorie.

Maar ook jouw suggestie vind ik eigenlijk ook nog niet zo raar!

als: Gebeten vrucht ontkennen = satanisch

en: Evolutietheorie = gebeten vrucht ontkennen

dan geldt: Evolutieleer = satanisch (YY)

Maar wat mij beteft is de evolutietheorie niet kwaadaardig in zichzelf;

want het is een openbaar (kenbaar) geloof tegen beter weten in.

1398-12.gif

1398-13.gif

Het beest in de mens op zijn nummer gezet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tuurlijk wel, elk topic, waar dan ook of het in de koffiebar is of weet ik veel waar is vervuld van haat en afkeuring, met of zonder zogenaamde grappige insteek.

verder ik het gezeik van oceanos, broer konijn en hun extremisme en gelul gewoon zat, net als de meerderheid van de (ex)forum deelnemers, het is me een totaal raadsel waarom er niks aan gedaan wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tuurlijk wel, elk topic, waar dan ook of het in de koffiebar is of weet ik veel waar is vervuld van haat en afkeuring, met of zonder zogenaamde grappige insteek.

verder ik het gezeik van oceanos, broer konijn en hun extremisme en gelul gewoon zat, net als de meerderheid van de (ex)forum deelnemers, het is me een totaal raadsel waarom er niks aan gedaan wordt.

Je ongenoegen uiten mag ook in een privebericht naar de crew. En deze meerderheid mag er ook melding over maken bij de crew als zij gehoord wil worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus ik moet mijn ongenoegen bij de crew neerleggen, vervolgens ga je zelf og even je mening verkondigen en daar zou ik dan alleen achter de schermen op mogen reageren, tuurlijk joh.

Letterlijk naar anderen ja, niet naar zichzelf. Vervolgens ellelange postingen of totaal onbegrijpbare zichzelf tegensprekende lappen tekst, of vol met steken onderwater naar katholieken, evolutie theorie of sneren naar homo's, net als broer konijn maakt Oceanos zich hier schuldig aan. Forums zijn nog steeds populair op internet. De forums die populair zijn hebben hun extremistische elementen verwijderd, hier worden ze toegestaan, waarschijnlijk uit christelijk mededogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat dacht je van de betaalchip die op komst is:

Op. 13: 16, 17: En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden; En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid