Spring naar bijdragen

Op zoek naar nieuwe christelijke vrienden


Aanbevolen berichten

Dit. Lovekoppel is vorig jaar getrouwd en mijn man is daardoor ook verhuisd naar mij toe. Wij zijn nu op zoek naar en gezamenlijke kerk waar we ons allebei ook thuis voelen. Op het moment hebben wij niet veel christelijke vrienden om ons heen waar onze voorkeur toch wel naar uit gaat.

Nou lees ik dat dit een jongere site is maar wij zijn allebei 37 op dit moment en komen uit noord Holland.

Lijkt het je leuk om te kletsen en wie weet een vriendschap op te bouwen dan wachten wij je berichtje graag af.

Gods zegen

Lovekoppel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zoeken een evagelische gemeente. Mijn man komt uit een pinkster gemeente en ik uit gereformeerde stroming en bij evagelische stroming voelen wij ons wel thuis . Je probeert een tussenweg te vinden waar je samen het geloof kan delen.

Wat bedoel je met de koffiebar opzoeken? Dat heb ik hier nog niet zien staan.

Een gezegende zondag allemaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi, dat is een subforum voor gezelligheid :) je vindt het op de overzichtspagina van het forum. In het Portaal kun je je trouwens voorstellen als je dat wilt.

Als grefo weet ik weinig van evangelische gemeenten helaas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid