Spring naar bijdragen

Ausime te verbeteren door vitamines?


Aanbevolen berichten

http://boinnk.nl/blog/60895/uit-het-boe ... -heelheid/

Een boek over bijbelse heelheid. Daarin wordt in aangegeven dat vaccinatie zelfs een occulte oorsprong zou hebben(!). Zij geven aan dat je gedrag verbeterd kan worden door het slikken van vitamine, mineralen maar ook door je lichaam te ontgiftigen met bijvoorbeeld chlorella. Wat vinden jullie hiervan? Ik heb het boek gelezen maar ik vraag me af wat zijn hieronder verstaan. Zouden mijn klachten zodanig kunnen verbeteren dat ik weer normaal kan studeren en werken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ASS is een afwijking in je hersenen, dus vitamine en mineralen zullen niet werken tegen ASS. Je vitamines en mineralen niet op orde hebben verzwakt ieder mens, maar dat is een open deur.

Ik zelf heb ook ASS, gelukkig niet heel "zwaar". Ik kan je wel tips geven en een luisterend oor bieden, dit doe ik dan wel liever via pm. Is persoonlijk, heb geen behoefte aan om dat in het openbaar te doen. Ik wil je wel als tip geven om ASS als positief te zien en als een kracht te zien. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is leuk vermaak, dat soort leesvoer, maar dan vooral om te lachen om wat voor onzin mensen in hun hoofd kunnen halen. Lees het zoals je de Donald Duck leest, maar vergeet het daarna weer gauw.

Het enige zorgelijke vind ik dat er ook echt mensen zijn die erin geloven én ernaar gaan leven. Levensgevaarlijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid