Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mijn vorige topic was gesloten omdat enge plaatjes niet mochten. Voor hen die t niet kennen, animal crush is een industrie waarin dieren zo gruwelijk mogelijk gemarteld worden xodat mensen kunmen masturberen terwijl ze er naar kijken. Lees dat nog even een keer terug, jawel, je hebt t goed gelezen. Er is een zogenaamd onderscheid tussen 'soft' crush en 'hard' crush. Het eerste is in bjjv de VS nog steeds legaal en betreft alle dieren behalve gewervelden, maar wel incluis vissen. Dr tweede categorie focust zich op t levend villen, ledematen afhakken, ogen doorprikken, verbranden, kruisigen, met strijkbouten bewerken, langzaam tussen 2 glazen platen pletten etc van katten, honden, konijnem etc. Dze categorie begint langzamerhand illegaal te worden in een aantal landen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wlellicht interessant: een email wisseling tussen mij en ene Claire van de helpdesk van n site die animal crush verkoopt. Ze zijn niet illegaal daar de wetgeving in de VS voorlopig alleen crush van gewervelden minus vissen verbiedt. Ik was/ben nogal boos. Het is n email chain dus onderaan staat t eerste bericht.

Dear Claire,

Thank you for your answer, much appreciated, I mean that. However, I don't even know what to say to a person who doesn't even know what an animal is. Humans, snails, fish, mammals, all part of Animalia. My goodness, you're joking right? The fact that the US law (for now) only prohibits 'crush movies' on vertebrae excluding fish does not alter fundamental biology.

You should read more carefully as I never stated all people into soft crush (which I still think is an abomination, a big 'fuck you' to Life itself) end up watching hard crush. I did say that there's a link. As with every other fetish out there, people who engage in the more extreme versions almost always started out with the softer version. It doesn't take a genius to understand that once you're used to objectify animals as mere tools to project yourself onto and/or as receivers of torture or whatever perverted psychological deviation works for you, the step to other forms of life is much smaller.

'Arguments' like 'some clients want stuff to be taken off' and 'how nice we have a controlled environment' only confirm that fact that something is off here. It's like saying, since you like parallels, "some of our clients who like to fuck children objected to infants younger than 1 year" and saying "well, if you take away this controlled environment it may get even worse". The latter is admitting it could easily grow into something much worse and almost a veiled threat ('tolerate us, or else...'). And quite frankly, a site that sells videos in which fish get skinned alive and their eyes poked out for sexual gratification... it would be a miracle if any of your moralities would overlap with mine. Torturing fish for sexual 'pleasure', are you out of your mind??

If I were hard pressed to choose between soft and hard crush, of course I'd choose soft, and I really, REALLY appreciate you report the latter. I really do. I just still think that it's the lesser evil, but evil ninetheless.

God bless you, may you one day see how sacred life is and choose a better way of making this world a little bit better. Thanks for taking thr time to reply

Rgds,Fu

======================

Hello

Against my better judgment to responding, I will address your email as to regards some points you have addressed.

As I have already stated you will find no animals, in the sense of mammals on the site. I would advise to educate yourself as to what is actually classed as an animal before you blindly throw accusations around in reference to ‘hard crush’.

Your assumption that all crush fetishists end up into 'hard crush' is quite frankly absurd and way off the mark. It's quite typical of a misinformed person tarring everyone with the same brush. It's akin to stating all hunters will end up shooting a person etc, and yes I am referring to parallels.

For your information I abhor 'hard crush' and we have a polity in place that forbids any shop or merchant been involved in such a practise. If we find any merchant who had been involved, even if it is outside the sphere of our network, we will ban them and report them to the authorities.

There are so many deviations to this fetish from object, giantess to insects, snails, crustaceans, etc.

I will not deny there are some people who go way beyond what is acceptable in this fetish, but this is a minority rather than a majority. We actually receive requests from customers to take down certain content because they feel personally it goes too far.

I do not expect you to understand or indeed agree with what I have explained to you, if fact the opposite, a tirade of moral duty. But before you go off on a rant let me give you some food for thought.

Is it not a better choice to have a controlled environment in place to feed this addiction, or the alternative, to drive it all underground and let it flourish unimpeded.

Best wishes,

Claire.

Customer Services Representative.

======================

There was never any conversation, only you (as a spokesperson of the site) lying by denying your site depicts animals geting killed (first you mentioned 'no animals are killed' seamlessly followed by 'only snails, bugs etc'). Perhaps you personally aren't involved in the torture and killing, but you are aiding them in their horrific practices. I doubt whether you oversee the consequences of your involvement in people's path down to hard crush, in which animals that have a more aware pain sensation such as kittens, dogs etc, are beung tortured in the most painful ways (eyes stabbed out, burned alive, skinned alive etc). YOU SHOULD BE ASHAMED OF YOURSELVE. I've never written that to any website or anyone else before. Live and let live,  if only the other literally sticks to that second one ..

======================

Hello

Actually, you make too many assumptions in your analysis;

Firstly, I personally do not produce any videos, I simply answer support questions.

Secondly, this site has been up for nearly 9 years and I have no doubt is monitored quite heavily by factions wishing to find a way to close it down. 

Also, you are now deviating from a path of mature debate to a one of childish name calling. As a result I will now be terminating this conversation.

Best wishes,

Claire.

======================

Hi there,

Unfortunately, within current law, I'm inclined to yes. But rest assured that I see the lack of empathy for other living creatures behind your curtious call to entitlement to opinion. You are a murderer, and not even for food, but for perverted sexual gratification. No, worse, you are a torturer and that makes you about the worst of the worst.

I'll fight your ways legally as much as I can, and I'll report your websites to all organisations that fight the same fight.

I'll pray for a change in your heart that will make you gain back your respect of and love for life.

Rgds, Fu

======================

Hello

You are quite entitled to your opinion, I trust you can afford me that in return.

Best wishes,

Claire.

Customer Services Representative.

=============

======================.

There are no animals been killed or otherwise on the website, this is illegal and we do not allow it. What you will find is insects, crustaceans, snails, earth worms etc.

Whilst we appreciate it is not to the taste or understanding to people who are not involved in this type of niche fetish, it is however within the limits of the law. 

Likewise, shooting wild deer, boar, buffalo, geese bears etc for fun is not my idea of an ideal world, it is something that I have to live with because it is within the law.

Best wishes,

Claire.

======================

Concerning: COMPLAINT

Torturing animals you sick perverted and pathetic people. Your lack of empathy is sickening and you are a danger to society.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is ten eerste kennisgeving dat er zoiets afgrijselijks bestaat, wellicht een inspiratiebron voor sommigen om t kwaad te bestrijden. Ten tweede, zou iemand me tips kunnen geven hoe dit te bestrijden. Zijn er mensen die hier meer van weten? Zijn er mensen die weten hoe je dit onder de aandacht van politieke partijen kunt brengen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een aantal dierenorganisaties die zich bezighoudt met dit soort zaken, ik denk dat zij de meeste invloed/netwerk en kennis hebben om hier iets aan te doen. Er moet dus meer geld naar dit soort organisaties gaan, en dat is lastig aangezien veel mensen denk ik niet eens weten dat er mensen zijn die voor de lol op puppy's gaan trappen totdat ze hun eigen organen uitkotsen (nee, dit is niet overdreven of verzonnen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat ze zich uiteraard zoveel mogelijk ondergronds begeven. Toch kun je de soft crush (die meestal niet legaal is) gewoon overal vinden, ook op YouTube. Er zijn wel wat zaken in t nieuws geweest. De 2 meest bekende zijn een Amerikaans echtpaar uit Texas en n echtpaar uit de Filipijnen.

(geen schokkende plaatjes)

http://www.ibtimes.co.uk/filipino-coupl ... os-1467737

http://www.chron.com/news/houston-texas ... 551952.php

Link naar bericht
Deel via andere websites
Omdat ze zich uiteraard zoveel mogelijk ondergronds begeven. Toch kun je de soft crush (die meestal niet legaal is) gewoon overal vinden, ook op YouTube. Er zijn wel wat zaken in t nieuws geweest. De 2 meest bekende zijn een Amerikaans echtpaar uit Texas en n echtpaar uit de Filipijnen.

(geen schokkende plaatjes)

http://www.ibtimes.co.uk/filipino-coupl ... os-1467737

http://www.chron.com/news/houston-texas ... 551952.php

Kijk dat zijn nog eens straffen.

Wat een kwaad.

En dat zou onder het recht op free speech vallen? Belachelijk!

Op YouTube staan ook filmpjes van brandende honden. Ik heb ze al aangegeven en klachten ingediend maar YouTube doet er niets mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn dat videos van ongelukken oid? Of met opzet? En al dan niet met duidelijk 'crush' gerelateerd commentaar? Zo ja, geef de link maar, dan rapporteur ik t.

Je moet t NOOIT direct bij Youtube rapporteren!

1) Eerst de video downlaoden, zoveel mogelijk info, de username, de URL etc etc vastleggen

2) dan rapporteren bij PETA en StopCrush

3) dan pas YouTube of de hosting company etc inlichten

Want anders verdwijnt er belangrijk bewijsmateriaal!

Thanks :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee t is geen crush video.

Het was een nieuws gerelateerde video, waar mensen in het Midden-Oosten een puppy in de fik staken waarna het nog 5 minuten rond rent.

Ik dacht/ vind dat dat dat niet op zo'n website thuis hoort waar men leuk naar kan kijken en wellicht inspiratie uithaalt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Gerechtigheid, maar vooral een triomf wat betreft de wetgeving rond deze:

http://www.chron.com/news/houston-texas ... 833505.php

Het meest bekende geval van crush video's heeft er in de VS iig toe geleid dat t strafbaar is. Maar er is op t zg. dark web nog steeds animal torture en hurtcore (waarin baby's en kleuters gemarteld en verkracht worden) te verkrijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is absurd dat dit kan bestaan. Wat voor wereld leven we dat er mensen zijn die dit kunnen doen?

Ik kan dit soort dingen echt niet zien/horen...

Mijn dag, net zoals mijn vertrouwen in de mensheid is bij deze verpest.

EDIT: Niet als commentaar! Dit soort dingen moeten juist aan het licht gebracht worden zodat "we" er iets aan kunnen doen... Ik ben alleen zeer gevoelig voor dit soort zaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben hier ook heel gevoelig door. Het zet mijn hele geloof op losse schroeven, ik heb God hardop uitgescholden toen ik een keer gedeelten van zo'n clip zag. Ik was weken (extra) depressief.

Er zijn websites waar je zelfs op bestelling kunt aangeven wat je wilt: ik wil graag een rood klein katje, eerste geschopt en geslagen en daarna met een mes gestoken en daarna aan een kruis genageld.

Er zijn websites waar je kleine peuters als seksslaaf kunt bestellen vanuit Mexico. Er worden filmpjes gemaakt van baby's die verkracht en gemarteld worden. Als ik een dader tegenkom, ik zou hem denk ik letterlijk kunnen vermoorden, danwel letterlijk invalide schoppen. Ik riskeer daar graag de hel voor.

Wil je hier iets tegen doen?

* bid!

* qua animal crush: maak een gift over aan APB (Animal Beta Project, zij werken speciaal alleen aan dierenmishandeling in de context van digitale media, maar ik weet niet of ze nog donatie's accepteren), PETA (en wellicht PETA Asia in t bijzonder, zij spelen bijna altijd een belangrijke rol in t oppakken van daders), of StopCrush (vechten specifiek tegen animal crush)

* bid!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit soort filmpjes zijn een extreme, perverse uiting van het "objectdenken," waarbij we dieren en ook medemensen zien als "objecten" om je behoeften aan te bevredigen.

Voor grote bedrijven zijn medemensen enkel consumenten, waaraan ze geld willen verdienen en wiens levens enkel potentiële bronnen van informatie voor marketingdoeleindend zijn. Maar ook gewone mensen schrijven bijvoorbeeld op Facebook over wat echte vriendschap is, waarin ze vooral aangeven wat de vriendschap voor hén moet betekenen. Het is ook erg populair om aan te geven hoe bijzonder en moeilijk jij wel niet bent en hoe anderen daar maar rekening mee hebben te houden.

Zelfs in het christendom is dit denken doorgedrongen: de kerk is voor veel moderne christenen steeds meer virtueel, een gemeenschap van mensen waar zij spiritueel mee op weg kunnen, die hun religieuze behoeften het meest bevredigen. Doet een kerk dat niet of niet voldoende, dan zoeken ze een volgende kerk.

Zo worden mensen, gemeenschappen en ook dieren producten die je kunt gebruiken, en weer kunt "weggooien" als ze jou niet meer van nut zijn. Dit klinkt wat extreem, maar dat denken uit zich niet zelden ook op heel subtiele, bijna onopgemerkte wijze.

Dit objectdenken uit zich ook in het bijzonder in de veehouderij. Teveel dieren leven in donkere stallen onder erbarmelijke omstandigheden, en worden soms zelfs gruwelijk verminkt om ongewenst gedrag te voorkomen. Ze worden puur als producten gezien en er wordt veel meer vlees geproduceert dan we nodig hebben. Nutteloze dieren, soms zelfs nog jonkies, worden botweg vernietigd.

Ook huisdieren worden nogal eens aangeschaft vanuit de eigen behoefte aan gezelschap, zonder dat men zich altijd voldoende verdiept in wat het dier werkelijk nodig heeft en hoe men het dier moet verzorgen. Niet zelden eindigen huisdieren op straat, omdat ze te lastig blijken te zijn, of moeten ze in verwaarloosde toestand worden opgehaald.

Hoewel op het gebied van dierwelzijn er al veel positieve ontwikkelingen zijn, en ook nu al zo'n zeventig procent van de Nederlanders niet meer dagelijks vlees eet, is er een andere blik op mens, dier en schepping nodig om werkelijk structurele veranderingen te bewerkstelligen.

Een blik die verder reikt dan het marktdenken en de markt zelfs ondergeschikt weet te maken aan de eenheid, de onverbrekelijke band tussen mens, dier en schepping. Waarin zowel mens als dier waarde in zichzelf hebben, het leven beschermd en geëerbiedigd wordt en iemand ook waardevol is als hij (of zij) lastig, behoeftig is en niet zo fijn "participeert" in de samenleving.

Het bestrijden van symptomen, zoals het aanpakken van deze crush-industrie, is daarbij noodzakelijk, maar niet voldoende als we deze voortwoekerende ziekte werkelijk willen bestrijden.

Wat betreft het vertrouwen in de mensheid: het is niet aan ons om daarover te oordelen. Dat is aan God zelf. Wij kunnen enkel individuele personen wel of vertrouwen, of concrete gemeenschappen waar wij deel van uitmaken, zoals de plaatselijke parochie.

Ieder mens is uniek en anders, dus ieder mens behoor je met open blik te benaderen, zonder meteen je eigen behoeften erop te willen projecteren. Luister liever maar eerst naar de behoeften van de ánder.

De mensheid zelf is altijd zowel afschuwelijk wreed als ontroerend mooi geweest en zolang God haar niet laat vallen, maar zelfs zijn leven geeft voor elk persoon, hebben wij het hiermee te doen. En mogen wij de mensheid het evangelie verkondigen. Desnoods met woorden inderdaad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal met alles eens RF. Alleen, maar dat is uiteraard erg persoonlijk, vind ik t erg moeilijk om vertrouwen in God Zijn Koninkrijk, en in de mensheid haar rol daarin, te houden. Ik heb te vaak in de afgrond van t duister gekeken. Over animal crush lezen op dit forum is één ding, maar een keertje fragmenten van een aantal video's hebben gezien en 'stills' van andere... of je wat verdiept te hebben in de afschuwelijke wereld van hurtcore... (gelukkig geen beelden gezien, maar wel beschrijvingen van video's en fora)... het vreet aan me, het knaagt aan mijn geloof. En ik ben niet alleen boos op de daders, maar boos op God. En het cliché 'God heeft ons met vrije wil geschapen zodat we Hem echt kunnen liefhebben' doet het niet meer voor mij. God kan alles, dus ook wezens scheppen die Hem/Haar écht kunnen liefhebben maar toch geen kwaad kunnen doen. Of een wereld die niet gevallen was. Of lichamen die maar tot een bepaalde grens pijn kunnen voelen. Of... of... We weten het niet en we kunnen er uren over praten, en als God zoals in de (traditioneel) christelijke versie bestaat, dan mogen we idd op Zijn plan hopen. Maar ondertussen zijn er kinderen die opgroeien als seksslaaf en als ze te oude worden (lees een jaar of 12 maximaal) vermoord worden, en zijn er mensen die ernaar kijken en daarop masturberen.

Ik kan niet eens meer in een hel geloven. Wat kan er nog erger zijn dan deze hel op aarde?

Maar goed, ik dwaal af. En je kent mijn gevoelens inmiddels nu wel ;)

Ik ben t met je eens dat er een grote verschuiving in mentaliteit moet plaatsvinden. Mensen zien anderen en dieren etc idd snel als object. En ik ben er van OVERTUIGD dat de digitale media hierin hun rol spelen. Ik ben toe moe om er nog meerdere keren per dag voor te bidden, maar wie dit leest, en wiens geloof sterker is dan t mijne, neem dit soort zaken ALSJEBLIEFT mee in je gebed.

Dank!

Link naar bericht
Deel via andere websites

APB is momenteel op zoek naar de identiteit van een vrouw die, gekleed in zwarte lingerie, eerst met hoge hakken op een klein, zwart katje stapt, daarin t arme beestje in de magnetron stopt en vervolgens nog de pootjes eraf hakt. Ik heb zelf altijd katten gehad, het zijn ontzettend gevoelige, intelligente en lieve beestjes, kleine wondertjes van God die een gedeelte van Zijn Majesteit op fantastische manier tot uiting brengen... Als ik denk aan de angst en de extreme pijn wat zo'n arm en weerloos beestje ondergaat... Zodat een paar gestoorde maniaken erop kunnen masturberen???

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt ontzettend ziek. Ik snap werkelijk niet hoe je überhaupt naar zoiets kan kijken.

Zo'n persoon en de aanwezigen mogen ze wat mij betreft voor lange tijd in de cel zetten en vervolgens in de dwangverpleging.

De kijkers van zo'n filmpje (die zullen er wel voor betalen) ook opsporen en publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid