Spring naar bijdragen

Goede en eerlijke relatie met God is essentieel


Aanbevolen berichten

Ik was een totale vijand van het geloof en heb enorm vaak en hard gelachen om grappen over het geloof en over gelovigen die fouten maken, ik was echt geen vriend van God en luisterede meer dan 10 jaar naar spotters muziek en sprekers ()

toch heb ik een moment in mn levengehad dat er een getuigenis stond op mn ipod, hoe weet ik niet, en dat ik daar enorm verlangen kreeg om het te gaan onderzoeken, het vreemde was dat ik hele dagen bezig kon zijn met het geloof , 100% bezig met onderzoekenvan de bijbel en mezelf, waarom dan geloven en hoe.

Tijdens die toewijding heb ik ervaren dat er echt een God is en dat hij super fijn is, ik had ineens geen angsten en stress meer, geen agressie en geen negativiteit, was helemaal rustig geworden en veel mensen keken ook jaloers naar mij, ik was arm en mensen met peperdure autos keken in die tijd naar mij met eenboos gezicht, ik was gelukkig en het kwam echt niet door de levenssituatie, in mn leven ging alles fout maar binnen in mij was er geloof gekomen en rust, super vredig en had controle gekregen over lichaam en verlangens, van wildeman naar intense rust.

Ik ervaarde soms dat mn oude natuur even terug kwam en ook dat God er niet van hield, ik ging soms mensen uitlachen, mensen beledigen , mensen minderwaardig vinden en kreeg echt tucht, God hield van mij maar niet van mij oude leven wat vol zat met duistere gevoelens .

Ook kreeg ik te zien dat die reiki waar ik naar toe wilde voor mijn emoties en pijn genezer helemaal niet zo pluis was, toen ik helemaal toegewied was aan het zoeken naar God kreeg ik een beeld dat er een duistere sfeer rond dat huis was, Wat ik geloof is als je echt helemaal God wilt zoeken dat hij je kadootjes geeft, andere kadootjes waren dat ik zag dat er niks van mij voldeed aan Gods eisen, mn leven kwam een keer voorbij schieten en zag dat er niks voldeed, dat gebeurde toen ik weer eens met andere ging bemoeien.

Heb 4 keer gehad dat ik mezelf boven alles en iedereen uit voelde stijgen dat God me echt liet zien dat er niets van mn oude natuur deugde, dat het echt genade is.

Het positieve was datik iedere keer als ik in de moeilijkheden kwam ik net op het juiste moment hulp kreeg, God laat je niet in de steek, was ook erg blij met de vrijheden door gebed, ik heb veel lasten zorgen en pijn bij God kunnen brengen en wilde er ook alles aan doen om mn hard vrij te houden, iedere keer als ik ging zondigen voelde ik me zwaarder en minder gelukkig.

Eigenlijk moet ieder mens weten dat echte vrijheid dicht bij God te vinden is, God heeft memeer dan 100 keer bevrijd van banden en me ook liefde gegeven door mn eerlijkheid over alle banden ( Verslavingenen, emoties ,verkeerde gedachten).

Leer om veel tijd met God door tebrengen , God beloond hem die hem ernstig zoeken, wiens hard helemaal naar Hem uit gaat, dicht bij God is het echt super vrij en fijn, de wereld is echt niet zo leuk als ik ooit dacht, mensen zitten aan vanalles vast en hebben niet de rust die alleen in een goede relatie met God is, als een kindje arrogantie - grote mond, maar eerlijk en verlangend naar tijd met zijn Vader.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad heel belangrijk om alle foute gewoonte weg te doen door ze bij God te brengen en daar te laten.

Ik heb heel veel fout gedaan, maar heb op een bepaald moment alles eerlijk beleden en een verlangen gekregen naar een schoon hartje zonder duistere gedachten, en dingen gingen ook veranderen door Gods hulp.

Kies voor een puur en schoon hartje, gevuld met dagelijks brood en verlangen naar God

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prachtige getuigenis, ook goed dat je vermeldt dat het leven na het aannemen van God nog niet over rozen gaat, maar dat God je dan in zulke momenten tot hulp is. Die ervaringen heb ik ook, maar heb wel is moeite om ook werkelijk alles bij God te leggen en het daar dan ook te laten. Je pakt toch snel het boeltje weer snel op omdat je het toch wel weer denkt zelf te kunnen oplossen. G elukkig begrijpt God dat ook en door veel te communiceren met hem gaat t veel makkelijker

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid