Spring naar bijdragen

Bijbel wordt vaak weggestopt


Aanbevolen berichten

Heb in bibliotheken naar de bijbel gezocht en bijna altijd ligt die helemaal op de bovenste verdieping en dan ook nog het verst van de trap, uiteste puntje weggestopt.

Nu heb je ook de bekende ebook bijbel en die zetten ze ook helemaal onderin.

zie deze site

http://www.arsfloreat.nl/downloads.html

eerst alle dwaalleren en dan onderaan de bijbel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat er ook maar weinig bijbels in de bibliotheek uitgeleend zullen worden. Mensen met interesse hebben er zelf vaak al een of kopen die nieuw of voor 2 euro bij de lokale tweedehandsboekenwinkel. Niet echt een boek wat je leent bij de bibliotheek. Fijn dus dat ze hem toch wel hebben. Wil je online de bijbel lezen dan geeft Google gelijk nuttige links als je een passende zoekopdracht intypt.

Wat is het probleem dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt me inderdaad dat de meeste mensen een bijbel kopen. 2e hands zijn ze goed betaalbaar. Nieuwe bijbels en nieuwe vertalingen zijn wat duurder. Ik had een Statenvertaling voor 6 euro ;)

Uiteraard is het wel handig als een bibliotheek ook bijbels heeft ter uitleen. Daar mensen misschien nieuwe vertalingen eerst even willen doorlezen voor ze er 1 aanschaffen(zoals de BGT)

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de wekelijkheid van de GGZ of een psycholoog kan god niet bestaan.

God is een gedachten zonder afbeelding,het bestaat dus niet werkelijk voor de overheid.

Het kan niet in hun werkelijkheid bestaan...Definitie van godloze...

ze zijn simpel weg niet slim genoeg om simpele vergelijkingen te trekken.

zoals goden Odin en Jezus en God zelf wel kunnen.

ik ben de bijbel juist voor het eerst op een nieuwe manier open gaan slaan,en ik laat m niet bekeren want wat ik zie kan ik geloven en dat mijn kracht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid