Spring naar bijdragen

Ervaren dat Jezus redder is. God geeerd


Aanbevolen berichten

Toen ik ruim 2 jaar geleden tot geloof kwam , raakte ik in die tijd snel mn angsten kwijt en kreeg ik rust, ook mn wrok kon ik door gebed bij God brengen, was echt een wonder dat ik door te bidden een heleboel beschadiging kwijt raakte, ik was zo rustig en relaxt geworden dat ik het heel graag wilde doorgeven .

Ik had veel boekjes over vergeving gedownload en ging dat verspreiden, op het moment dat ik hoogmoedig ging worden over wat ik deed , kwam er een kracht in mij op om te bidden en tijdens dat gebed riep ik het uit, Jezus help mij, red mij , erge harde roep binnen in mij met herhalingen.het kwam niet van mij omdat ik stiekem voor mn eigen eer bezig was, ook kwam er een enorme liefde omhoog om God te eren.

Wat ik die dag ervaren heb, dat het niet om mij gaat en alles van mij niks is als ik niet Jezus heb als redden en ook dat ik niet voor mn eigen eer moest bezig zijn voor het koninkrijk van God, de bijbel heeft het ook doe goede dingen zodat God de eer krijgt.

Een andere keer dat ik probeerde uit te rekenen hoeveel ik bereikt had hoorde ik een stem die op een hele gave manier zei dat ik echt een probleem /grote schuld heb, ook de focus veranderde van ik ik ik , veranderde in Focus op wat Jezus gedaan had voor mij fouten/zonde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid